کد خبر 218595
۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

برخورد قاطع و قانونی با مخلان امنیت در شوش

برخورد قاطع و قانونی با مخلان امنیت در شوش

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: امنیت شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی است و با عوامل ایجاد ناامنی در منطقه برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مسلم کرم‌اللهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درگیری رخ داده بین دو طایفه بر سر مسایل شخصی قبلی بوده است و وقوع این درگیری باعث به قتل رسیدن سه نفر از اهالی این دو روستا شد که این دادستانی بلافاصله نسبت به صدور دستورات لازم جهت آرام کردن منطقه اقدام گرد.برخورد قاطع و قانونی با عوامل ناامن کننده در شوش

وی ادامه داد: همچنین با اقدامات فوری عوامل نیروی انتظامی چهار نفر در این رابطه دستگیر و تعداد سه قبضه سلاح جنگی به کار برده شده در درگیری کشف و ظبط شد.

کرم‌اللهی گفت: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهمین با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی عوامل انتظامی تمامی متهمین شرکت کننده در این درگیری شناسایی و تمهیدات ویژه‌ای جهت دستگیری تمامی این افراد دیده شده که در اسرع وقت نسبت دستگیری تمامی این افراد اقدام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شوش تصریح کرد: اختلاف افکنان و افرادی که به‌دنبال شعله‌ورتر کردن آتش بین این دو طایفه هستند و در قتل و جراحات اخیر شرکت داشته‌اند، باید بدانند که دستگاه قضایی برخورد قاطع و عبرت آموزی با آنان خواهد داشت و برای افرادی که تحت تعقیب قرار گرفته‌اند، راه گریز از قانون وجود ندارد.

کرم الهی گفت: دستور قضایی جهت برخورد نیروی انتظامی با عوامل ناامن کننده و بازداشت سریع متهمان صادر شده است و قطعا در کیفرخواست این پرونده و پرونده‌های مشابه، برای افرادی که با اقدامات خودسرانه موجب ایجاد ناامنی برای سایر شهروندان می‌شوند، اشد مجازات از دادگاه درخواست می‌شود.

وی با بیان اینکه با قاطعیت و طبق قانون با عوامل ناهنجاری و اخلال‌گران در نظم عمومی در شهرستان برخورد می‌شود، افزود: از همه مردم منطقه می‌خواهیم که آرامش خود را حفظ کنند و هرگونه اختلاف را از مجاری قانونی پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha