کد خبر 218494
۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

برخورد دو دستگاه خودروی پراید، 8 کشته و مجروح برجای گذاشت

برخورد دو دستگاه خودروی پراید، 8 کشته و مجروح برجای گذاشت

رییس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: براثر برخورد ۲ دستگاه خودروی پراید در محور کله گان سراوان ۲ نفر کشته و ۶ نفر مصدوم شدند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ علی عبدالرزاق نژاد یکشنبه شب اظهار کرد: این حادثه عصر امروز رخ داد که مصدومان آن توسط چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان رازی سراوان انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه علت بسیاری از حوادث رانندگی سیستان و بلوچستان سرعت زیاد است، گفت: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی، حدود ۱۵ دقیقه استراحت پس از هر ۲ ساعت رانندگی، برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.

رییس اورژانس‌ پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: تمام تلاش نیروهای اورژانس کاهش تصادفات و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن برای جلوگیری از آسیب‌های جدی است.
عبدالرزاق نژاد خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه می‌توانند با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات رایگان اورژانس بهره‌مند شوند.

سراوان از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha