کد خبر 218485
۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

سیم‌کارت «بدون فیلتر» برای گردشگران تصویب شد

سیم‌کارت «بدون فیلتر» برای گردشگران تصویب شد

بالاخره معاون وزیر میراث فرهنگی خبر از تصویب طرح ارائه سیم کارت بدون فیلترینگ برای توریست‌های خارجی داد تا بدون مشکل بتوانند از اینترنت استفاده کنند.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ بالاخره معاون وزیر میراث فرهنگی خبر از تصویب طرح ارائه سیم کارت بدون فیلترینگ برای توریست‌های خارجی داد تا بدون مشکل بتوانند از اینترنت استفاده کنند. این وزارت خانه به دنبال دسترسی دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، راهنمایان گردشگری و گردشگران خارجی به سیم کارت بدون فیلترینگ است.

علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی اعلام کرد طرح سیم کارت بدون فیلترینگ برای گردشگرهای خارجی در کارگروه رفع مصادیق مجرمانه دادستانی کل کشور تصویب شده است.

شالبافیان گفت آژانس‌های مورد تأیید که پروانه بهره‌برداری از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارند، به منظور بهره‌برداری از سیم کارت بدون فیلترینگ معرفی شده‌اند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی افزود: در مرحله دیگری از این مصوبه، امکان بهره‌برداری گردشگران خارجی از این سیم‌کارت‌ها وجود دارد و با آن موافقت شده است.

سیم‌کارت «بدون فیلتر» برای گردشگران تصویب شد

به گفته معاون وزیر گردشگری و میراث فرهنگی، جلسه ای با وزارت ارتباطات، دادستانی و نیروی انتظامی هم برگزار شده است و به نحوه اجرای طرح سیم کارت گردشگری پرداخته اند.

ایده ارائه سیم کارت بدون فیلترینگ به گردشگرهای خارجی برای اولین بار از سوی عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مطرح شد. هم زمان گزارش ها حاکی از ارائه سیم کارت بدون فیلترینگ به تیم فوتبال النصر عربستان در روزهای گذشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha