کد خبر 218314
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

ضرب‌الاجل رئیس‌کل دادگستری سمنان برای ساماندهی جاده طرود- شاهرود

ضرب‌الاجل رئیس‌کل دادگستری سمنان برای ساماندهی جاده طرود- شاهرود

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از صدور دستور مبنی بر ساماندهی وضع جاده طرود- شاهرود خبر داد و گفت: دستگاه قضائی با مسؤولانی که با اهمال‌کاری نقش مؤثری در وقوع حوادث جاده‌ای این محور دارند، برخورد قانونی می‌کند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدجعفر عبداللهی، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از صدور دستور ساماندهی وضع جاده طرود- شاهرود به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود خبر داد.

وی گفت: متأسفانه جاده طرود- شاهرود از وضع مناسبی برخوردار نیست و سالانه و به‌ویژه در 6 ماه سال جاری به علت وقوع سوانح ناگوار رانندگی، منجر به جان باختن عده‌ای از هم‌وطنان شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در همین راستا به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود دستور داده شد تا با قید فوریت با همکاری نهادهای مسؤول علاوه بر بازدید میدانی و اتخاذ تصمیمات عام‌المنفعه، ساماندهی آن جاده را در دستور کار قرار دهد و با انجام تدابیر پیشگیرانه، شاهد کاهش تلفات جانی باشیم.

عبداللهی تصریح کرد: دستگاه قضائی استان سمنان در راستای حفظ حقوق عامه و دغدغه‌ای که در زمینه امنیت جان مردم قائل است، به این موضوع ورود قانونی داشته و با مسؤولانی که با اهمال‌کاری نقش مؤثری در وقوع این‌گونه حوادث دارند و تاکنون با انجام اقدامات به هنگام قانونی کاهش سوانح رانندگی را رقم نزدند، برخورد قانونی می‌کند.

وی افزود: مدعی‌العموم شاهرود موظف است در بررسی علل وقوع حوادث منجر به جان باختن هم‌وطنان در این محور، بدون اغماض نهادهای مسؤول را به مراجع قانونی معرفی کند تا علل انجام نشدن اقدامات قانونی مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha