کد خبر 218313
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

بیش از 3400 آموزشگاه جوارکارگاهی در کل کشور راه‌اندازی شده است

بیش از 3400 آموزشگاه جوارکارگاهی در کل کشور راه‌اندازی شده است

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در حال حاضر بیش از 3 هزار 400 مرکز آموزش جوارکارگاهی در سطح کشور فعال هست که این سیاست راهبردی در راستای افزایش مهارت آموزی نیروی کارگاهی در حال توسعه و تقویت از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور و در راس آن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه افتتاح مرکز جوارکارگاهی نوع الف گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اظهار داشت: باتوجه به موفقیت ها و اقدامات این مجموعه صنعتی در داخل و خارج از کشور، بهره برداری از این مرکز آموزشی ثمرات قابل توجهی در حوزه مهارت نیروی کار و سایر بخشها برای کشور به دنبال خواهد داشت.

وی در تشریح این مطلب افزود: هر نوع قدم آموزشی در کنار سایر فعالیت های تولیدی تراکتورسازی که بیش از 5 هزار و 500 نیروی کار مستقیم و بالغ بر 25 هزار نفر جامعه تحت پوشش اعم از نمایندگی، کارخانه های تولیدی داخلی و خارجی این واحد عظیم تولیدی همچنین بیش از یک هزار قطعه ساز مرتبط با این مجموعه در سراسر کشور می تواند ثمرات و تاثیرات قابل توجه و غیر قابل انکاری داشته باشد.

عظیمی، تجهیز و راه اندازی مرکز آموزش جوارکارگاهی را نشان توجه به نیروی کار و اهمیت این سرمایه برای دست اندرکاران تراکتورسازی عنوان کرد و گفت: این مجموعه الگوی منحصر بفرد و موفقی در امر آموزش و ضرورت توجه به مهارت نیروی کار در سطح کشور محسوب می شود که نه تنها باعث غرور ملی شده بلکه با توجه به صادرات محصولات این واحد تولیدی به بالای 25 کشور دنیا در سطح بین المللی نیز سرافرازی و افتخار برای ایران اسلامی را ممکن ساخته است.

عظیمی، ضمن یادآوری توجهاتی که به نیروی کار ماهر ایرانی در سطح بین المللی می شود، تاکید کرد: وجود مراکز آموزشی جوارکارگاهی برای توسعه واحدهای تولیدی و داشتن نیروی کار جدید و ماهر ضروری به نظر می آید.

وجود بیش از 3 هزار و 400 آموزشگاه جوار کارگاهی در کل کشور

به گفته رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور در حال حاضر بیش از 3 هزار 400 مرکز آموزش جوارکارگاهی در سطح کشور فعال هست که این سیاست راهبردی در راستای افزایش مهارت آموزی نیروی کارگاهی در حال توسعه و تقویت از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور و در راس آن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha