کد خبر 218284
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور:

۳۵ هزار معلم در سال تحصیلی جدید جذب شدند

۳۵ هزار معلم در سال تحصیلی جدید جذب شدند

 معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب ۳۵ هزار معلم برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ همزمان با نخستین روز از مهر ماه، سال تحصیلی جدید ۳۰۵ هزار دانش آموز در استان قم همزمان با سایر دانش آموزان سراسر کشور آغاز شد.

آئین گشایش و آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان استان قم صبح شنبه در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در کوی ۴۰ خیابان انقلاب اسلامی با حضور میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و شماری از مسئولان استانی برگزار شد.

میثم لطیفی در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: سال تحصیلی جدید در سراسر کشور با حضور بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و بیش از یک میلیون نفر از معلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی ضمن توصیه به دانش آموزان برای مطالعه کتاب‌های غیر درسی در کنار کتب درسی بیان داشت: در سال جاری نسبت به سالهای گذشته کتاب‌های درسی خوبی متناسب با نیاز سنی دانش آموزان تألیف شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور عنوان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بسیار خوبی در عرصه آموزش و ایجاد زیرساخت‌ها در این زمینه صورت گرفته است.

لطیفی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در بخش‌های مختلف بیان داشت: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته که عرصه علمی از جمله آن بوده است و امروز در بخش‌های توانمندی نظامی در بین قدرت‌های برتر است و این در شرایطی است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف به خصوص در بخش نظامی به خارج از کشور وابسته بودیم.

وی در ادامه به موضوع تحکیم خانواده اشاره کرد و بیان داشت: رئیس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد به این موضوع پرداختند و این مسئله‌ای جهانی است که باید بیشتر بدان پرداخته شود.

معاون رئیس جمهور ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که یکی از روش‌های جذب و استخدام نیروی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش است ۳۵ هزار نفر معلم در مقاطع مختلف جذب آموزش و پرورش شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha