کد خبر 218278
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

دفتر نتانیاهو «گاف» وی را تصحیح کرد

دفتر نتانیاهو «گاف» وی را تصحیح کرد

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای گاف «بنیامین نتانیاهو» درباره تهدید هسته‌ای ایران را تصحیح کرد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از المیادین، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سخنان وی مبنی بر «تهدید هسته ای» ایران یک اشتباه لفظی بوده و مقصود وی «تهدید نظامی» علیه این کشور بوده است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل به یاوه گویی علیه ایران پرداخت.

وی با کوبیدن بر طبل ایران هراسی، مدعی شد: همه توانم را برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای به کار خواهم بست. ما باید با شجاعت برای توقف بلندپروازی هسته‌ای ایران عمل کنیم. ایران به تهدید آبراه های بین المللی ادامه می‌دهد و برای گرفتن باج، خارجی‌ها را گروگان می‌گیرد و به باج گیری هسته‌ای روی آورده است.

نتانیاهو در ادامه لفاظی ها و تکرار اتهامات بی پایه و اساس خود علیه جمهوری اسلامی ایران این بار خواستار بازگرداندن تحریم‌های بین المللی و وجود یک «تهدید معتبر هسته ای» علیه ایران شده بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه، ادعاهایی واهی علیه ایران مطرح کرد: از هشت سال قبل کشورهای غربی وعده اعمال مجدد تحریم‌ها را علیه ایران دادند و هم اکنون توافق نقض می‌شود بدون اینکه تحریمی اعمال شود. باید تحریم‌هایی علیه ایران در راستای توقف بلندپروازی هسته‌ای آن وضع شود!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha