کد خبر 218222
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

بازی‌های آسیایی هانگژو؛

هاشمی: حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی ارزشمند است

هاشمی: حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی ارزشمند است

نشست هماهنگی کادر سرپرستی و پزشکی کاروان با سرپرستان، مربیان و ورزشکاران بانوان حاضر در هانگژو عصر روز گذشته در سالن جلسات دهکده بازیها برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ این نشست که با حضور مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان، نصرالله سجادی مشاور، حجت السلام سرلک مسئول امور فرهنگی کاروان و لاله حاکمی نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و عضو کمیته پزشکی کاروان برگزار شد در خصوص هماهنگی هر بهتر برای حضور در مراسم افتتاحیه و مسابقات و توجه به امور سلامت،پزشکی و مراقبت از خود توسط مربیان و ورزشکاران تبادل نظر شد.

در ابتدای این نشست فرهادی زاد با اشاره به نقش و جایگاه ورزش بانوان بر اهمیت حضور شایسته در این بازی‌ها تاکید و عنوان داشت: بی تردید در این دوره از بازی ها با نگاه فرهنگی شاهد حضور موفقیت آمیز  نمایندگان شایسته کشورمان خواهیم بود و تاثیرات انگیزشی آن در بین جامعه ورزش بسیار قابل توجه خواهد بود.

سید مناف هاشمی سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو نیز با ارزشمند توصیف کردن، حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی در میادین ورزش بر نقش و اهمیت ورزش بانوان در میادین ورزشی تاکید و حمایت از ورزش بانوان در تمامی عرصه ها را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت حفظ سلامت ورزشکاران برای ما بیش از هر موضوعی اهمیت دارد.

در ادامه سجادی نیز با اشاره به حضور بانوان ورزشکار کشورمان در این بازیها روند حضور آنها در میادین ورزشی را رو به رشد دانست و گفت: ورزشکاران بانوی کشورمان،  پرچمدار حضور در میادین بین المللی با حفظ حجاب بوده و همین امر اهمیت کسب مدال آنها را دو چندان می کند.

همچنین حجت السلام سرلک نماینده فرهنگی کاروان نیز بر نقش و اهمیت فعالیت های گروهی و اجتماعی بانوان تاکید و عنوان داشت: در میادین ورزشی همه چیز فقط مدال نیست.

لاله حاکمی عضو کمیته پزشکی کاروان اعزامی نیز توجه به رعایت  نکات بهداشتی و حفظ سلامت را به بانوان حاضر در این نشست مورد تاکید قرار داده و بر اهمیت حفظ سلامت آنها در این بازیها و رعایت نکات آموزشی ارایه شده جهت موفقیت در مسابقات تاکید کرد.

وی توضیح داد: موارد لازم در جلسات پزشکی و حتی مکتوب در اختیار سرپرستان ،مربیان و ورزشکاران قرار گرفته تا این عزیزان با حداکثر آمادگی برای افتخار آفرینی به مصاف حریفان بروند.

در خاتمه نشست فوق به دو تن از بانوان ورزشکار مادر حاضر در این بازیها خانم ها الهه احمدی و مهسا جاور به رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha