کد خبر 218220
۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

بیانیه تشکل های شاهد و ایثارگر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

بیانیه تشکل های شاهد و ایثارگر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

بیانیه تشکل های شاهد و ایثارگر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس منتشر شد.

به خبرنگار اجتماعی حیات، تشکل های شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، این دوران را یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین ملت شهیدپرور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم دانستند.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:                        

« هوالمعزّ»

هر ساله روزهای آخر شهریورماه، یادآور حماسه بزرگی است که فرزندان غیور این مرز و بوم، با تکیه بر خداوند متعال و گوش به فرمان ولی امرشان حضرت امام خمینی(ره)، هیمنه پوشالی ابرقدرت ها را درهم شکستند و با هشت سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه در مقابل نیروهای مزدور بعثی و اتحاد جهانی ابرقدرت‌ها، درسی بزرگ و فراموش نشدنی به استکبار جهانی و سلطه‌گران دادند.

بی‌هیچ تردیدی این فرهنگ غنی «ایثار و شهادت» بود که دشمنان تا بن دندان مسلح را به شکست کشانید و این دوران طلایی و غرورآفرین را به شمعی فروزان در تاریخ جهان تبدیل ساخت. دوران دفاع مقدس نشان داد که اگر اراده عمومی یک ملت با مقاومت و ایثار عجین شود، هیچ نیرویی را یارای مقابله با آن نیست‌ و اگر این اراده تحت هدایت رهبری عالمانه قرار گیرد، دیگر هیچ مانعی تاب مقاومت در مقابل سیل خروشان پیشرفت آن را نخواهد داشت.

اکنون این گنجینه ارزشمند فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و مقاومت ملت ایران، همانطور که امام راحل پیش‌بینی می‌کردند،

با هدایت خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و با بیداری ملت‌های مسلمان تحت ستم سراسر گیتی، هراس و استیصال را به کانون‌های نامشروع قدرت جهانی تحمیل کرده است؛‌ بطوری¬که از فرط ناتوانی اقدامات سخیف و غیرانسانی را در دستور کار خویش قرار می‌دهند.

اینک در آستانه چهل و سومین سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس، تشکل های شاهد و ایثارگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن دوران سراسر نور و تکریم نسبت به مقام والای شهدا و ایثارگران گرانقدر و نیز تجدید میثاق با آرمان¬های امام راحل و شهدا، عزم و آمادگی همه‌جانبه خود را جهت نیل به اهداف مقدس انقلاب اسلامی و حرکت جدی‌ در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در سال «مهار تورم و رشد تولید» با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام می‌دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha