کد خبر 218152
۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

موسوی: فقط به دنبال کسب مدال طلا هستیم

موسوی: فقط به دنبال کسب مدال طلا هستیم

عضو تیم ملی والیبال کشورمان گفت: هر تیمی بیاید باید صددرصد توان خود را بگذاریم فقط به طلا نیاز داریم و قبل از المپیک به ما اعتماد به نفس می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ محمد موسوی پس از پایان دیدار والیبال ایران و تایلند گفت: این بازی برای ما که بازی می کنیم سخت تر از بازی کردن جلوی بهترین تیم‌های این تورنمنت است و اگر با تمام توان بازی نکنیم ممکن است اتفاقی بیفتد و سورپرایزی شود.در این بازی‌ها تنها در برابر بحرین یک ست غفلت کردیم. در مقابل تیم ضعیف تر بازی کردن و انگیزه داشتن آنها و 10 صبح بازی کردن سخت است امیدوارم مرحله بعد هم موفق باشیم و به مدال طلا برسیم.

وی در خصوص اینکه حریف احتمالی ایران در دور بعد قطر خواهد بود، گفت: الان بحرین از قطر جلو است و اگر قطر ببازد حذف می‌شود.  هر تیمی بیاید باید صددرصد توان خود را بگذاریم فقط به طلا نیاز داریم و قبل از المپیک به ما اعتماد به نفس می دهد.

موسوی در خصوص سفر طولانی به برزیل جهت حضور در مسابقات انتخابی جهان گفت:  خیلی در جریان جزییات پرواز نیستم ولی حدود 28 ساعت روی هوا هستیم. 15 ساعت اختلاف ساعت داریم و باید این مدت حرفه‌ای زندگی و خوب تمرین کنیم. روزهای بازی وزنه می‌زنیم تا اوج بدنمان در انتخابی المپیک بماند و کار سخت است و  سفر سختی است در راه داریم. دو بازی اول بسیار مهم است و امیدوارم دو روز زودتر برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha