کد خبر 218131
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

عنایتی: قول نمی‌دهم طلسم بازی‌های آسیایی بشکند

عنایتی: قول نمی‌دهم طلسم بازی‌های آسیایی بشکند

رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی امید، پس از پیروزی در دومین دیدار گفت: بازی خوبی بود، تمام تمرکزمان را گذاشتیم که از این مرحله با شرایط خوب بالا برویم.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ رضا عنایتی، سرمربی تیم ملی امید، پس از پیروزی در دومین دیدار گفت: بازی خوبی بود، تمام تمرکزمان را گذاشتیم که از این مرحله با شرایط خوب بالا برویم. بازی‌ها در مراحل بعدی سخت‌تر می‌شود. امروز دستمان نسبت به بازی با عربستان بازتر بود و فقط ۱۴ بازیکن داشتیم. هوای شرجی هم تا حدی بازیکنان را اذیت می‌کند. بازیکنانی هم که غایب بودند امروز اضافه شدند و ما برای مرحله بعد آماده می شویم. البته اول باید بازی با مغولستان را رد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید اضافه کرد: مرحله حذفی اهمیت زیادی برایمان دارد. از همه هواداران که امروز این را حمایت کردند تشکر می‌کنم واقعا روحیه می‌دهند. امیدوارم بازی به بازی جلو برویم و شرایط خوبی داشته باشیم. بازیکنان نشان دادند که پتانسیل خوبی دارند و باتجربه هستند.

عنایتی در مورد اینکه هدف‌گذاری‌اش بیش از المپیک اینجا بوده گفت: طلسم اینجا ۲۲ساله بوده و طلسم پنجاه ساله برای المپیک بود! هدف‌گذاری این بود که در هر دو رویداد انتخابی المپیک و بازیکنان آسیایی با قدرت شرکت کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در مرحله نخست انتخابی المپیک کم‌تجربگی کردند و با کارت زرد در دور نهایی حذف شدیم. نمی‌خواهم حرف‌های تکراری بزنم، ولی من این تیم را در کل ١٧ روز در اختیار داشتم، اما در این مدت هر چه در توان داشتم، انجام دادم.

عنایتی در مورد حریفان اصلی ایران گفت: ازبکستان که با شتاب رو به بالا در حرکت است و همچنین عربستان که همین کار را انجام می‌دهد و باید یک فکر اساسی داشته باشیم. نمی‌خواهم توجیه کنم و روز بازی با ازبکستان شرایطمان خوب نبود و من از بچه‌های باتجربه‌مان انتظار بیشتری داشتم ولی اتفاق فوتبالی می‌افتد.

عنایتی در مورد اینکه می‌تواند برای این رقابت‌ها قول بدهد یا خیر افزود: من هم عذرخواهی خود را کردم. امیدوارم در این جام با قدرت حاضر شویم و بعد از ٢١ سال همه توان خود را بگذاریم که دست پُر بازگردیم. نمی‌توانم قول بدهم چون در فوتبال قول دادن ساده نیست.

سرمربی تیم فوتبال امید در پایان در مورد اهمیت صدرنشینی گفت: خیلی مهم است. طبق شرایط جدول، تیم صدرنشین با تیم سوم گروه دیگر بازی می‌کند و اگر سوم شویم به ژاپن می‌خوریم، سعی می‌کنیم صدرنشین باشیم، اگر دوم هم شویم زیاد تفاوتی ندارد، فقط کمی شرایطمان سخت می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha