کد خبر 218125
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

بخش مهمی از فراهم‌کردن مقدمات انتخابات بر دوش کمیته فناوری اطلاعات است

بخش مهمی از فراهم‌کردن مقدمات انتخابات بر دوش کمیته فناوری اطلاعات است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: برای برگزاری انتخابات مقدمات، قانون و مجری خوب نیاز است که بخش مهمی از فراهم‌کردن مقدمات انتخابات بر دوش کمیته فناوری اطلاعات است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ تراب محمدی در جلسه کمیته فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، امانت‌داری و بی‌طرفی در انتخابات مورد تأکید است، افزود: مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری و رقابت مهم‌ترین هدف ماست که در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند نیازهای اساسی برای برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم را فراهم کنند.

وی با اشاره به لزوم انجام هم‌زمان اقدامات اساسی در حوزه فناوری اطلاعات، بهره‌برداری از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین را یکی از اقدامات ضروری در حوزه فناوری اطلاعات دانست و ادامه داد: تلاش می‌کنیم که اجماع بیشتری در جهت انجام کار میان عوامل اجرایی ستاد انتخابات و سایر نهادهای ذی‌ربط صورت پذیرد.

 به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و همدلی همه مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در استان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha