کد خبر 218001
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

جنگ تحمیلی قدرت ما را به دنیا نشان داد/ پدران ایثارگر قهرمانان تاریخ این کشورند

جنگ تحمیلی قدرت ما را به دنیا نشان داد/ پدران ایثارگر قهرمانان تاریخ این کشورند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در ایام دفاع مقدس، دنیا قدرت ما را شناخت و ما به توانایی خود در مبارزه با استکبار پی بردیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ که در محل شرکت بیمه دی برگزار شد، با تبریک موفقیت این افراد در کنکور گفت: سهم معنوی خانواده های شاهد و ایثارگری که فرزندانشان در کنکور رتبه های بالایی را کسب کردند، بسیار پررنگ است.

وی ادامه داد: نتایج به دست آمده در کنکور محصول تلاش خانواده ها است، هر چند که برخی در این رقابت به موفقیت دست پیدا کردند و برخی دیگر خیر. در برنامه امروز که توسط شرکت بیمه دی ترتیب داده شده، شاهد آن هستیم که عده ای از داوطلبان کنکور که رتبه های مناسبی را به دست آورده اند و در زمره خانوده های شاهد و ایثارگر هستند، حضور دارند.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: پدران ایثارگر  قهرمانان تاریخ این کشورند. فضای امن موجود در کشور محصول جانفشانی های صورت گرفته در دهه ۶۰ است که این موضوع بار امانت بزرگی بر دوش فرزندان ما می گذارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آمار 36 هزار شهید دانش آموز خاطر نشان ساخت: ایام، ایام هفته دفاع مقدس است. صبح امروز جمع ۳ هزار نفره ای از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی (ره) خدمت مقام معظم رهبری رسیدند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به فداکاری و رشادت شهدا و ایثارگران گفت: این افراد در سنگر مبارزه در جنگ تحمیلی جان فشانی کردند و فداکاری این قهرمانان زبانزد عالم است. مسیر این قهرمانان با عظمت ادامه دارد و این انقلاب به خاطر مجاهدت‌ها و تلاش‌های این افراد است که حفظ شده است. وی با بیان اینکه کشور ما در حال خلق قدرت و پیشرفت است، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در مراسم صبح امروز به صبوری و همراهی خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کردند و فرمودند که اگر شهدا و ایثارگران و خانواده آنها نبودند هیچگاه این افتخارات خلق نمی شد و به همین دلیل ما باید سپاسگزار این افراد باشیم. رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: هرچند جهاد بزرگِ این قهرمانان در زمان جنگ بود؛ اما جهاد در هر زمان و مکانی که دشمنی وجود دارد لازم است. به طور مثال دشمنان در واردات و تولید واکسن کرونا در مسیر ما سنگ‌اندازی می‌کردند؛ اما ما با جهاد و مبارزه خود توانستیم هم واردات و هم تولید واکسن را محقق کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha