کد خبر 217953
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

نماینده یزد: سخنان رییس جمهور در مقر سازمان ملل شفاف، صریح و بدون تعارف بود

نماینده یزد: سخنان رییس جمهور در مقر سازمان ملل شفاف، صریح و بدون تعارف بود

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رییس جمهور در مقر سازمان ملل شفاف، صریح و بدون تعارف بود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمد صالح جوکار روز چهارشنبه گفت: رییس جمهور در این سفر توانست دستاوردهای ملت را بیان و آمریکایی ها را در زمینه تحریم های ظالمانه و دیگر جنایاتشان در منطقه و جهان رسوا کند و ندای مظلومیت ملت ایران را به گوش جهانیان برساند.

وی با اشاره به سخنان صریح و شفاف رییسی در سازمان ملل، ادامه داد: ما در شرایط خاصی به سر می بریم و در حقیقت امروز دست برتر را در منطقه داریم.

به گفته وی دشمن در اغتشاشات سال گذشته با بسیج همه امکانات خود به برخی نا آرامی ها دامن زد ولی مردم و ملت ما توجهی به آن نکردند، حتی عوامل خارجی هم وقتی فهمیدند اینها به دنبال امتیازخواهی هستند به آن توجه نکردند.

جوکار ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی امروز به گونه ای عمل کردیم که روابط تجاری ما با کشورهای حوزه قفقاز و خلیج فارس گسترش یافته و تعامل در روابط خارجی با این کشورها در همه حوزه ها، حمل و نقل و گاز و نفت به خوبی پاسخ داد شده است.

وی حضور ایران در پیمانهای جهانی و منطقه ای از جمله شانگهای و بریکس را زمینه خوبی برای کشور دانست و گفت: پیوستن به گروه بریکس که ۳۰ درصد اقتصاد دنیا را در اختیار دارد اهمیت خاصی دارد و دلار زدایی در گروه بریکس یک هدف پذیرفته شده است.

نماینده یزد افزود: آمریکا در بدترین وضعیت در غرب آسیا قرار دارد و آنها به لحاظ سیاسی به بن بست رسیده اند و تفکر استراتژیک اینها رو به پایان است از این رو امروز جبهه مقاومت دست بالاتری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha