کد خبر 217917
۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

دشمن باورهای جوانان را هدف قرار داده است/ شناسایی ۲۰۰۰ زن ایثارگر

دشمن باورهای جوانان را هدف قرار داده است/ شناسایی ۲۰۰۰ زن ایثارگر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: دشمن اعتقادات و باورهای جوانان را هدف قرار داده است لذا هر رزمنده باید مروج ارزش های دفاع مقدس باشد.

به گزارش گروه استان های حیات؛سرهنگ محمدحسن سلامی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس دفاع مقدس را سبب پیروزی ملت ایران اسلامی برابر نظام سلطه دانست و گفت: آنچه ما را در ۸ سال دفاع مقدس پیروز کرده اتحاد و وحدت آحاد ملت بوده است.

وی با بیان اینکه در سایه ایمان به خدا و در معنویت این اتحاد و برادری شکل گرفت، گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با دستان خالی برابر نظام سلطه ایستادگی کرده‌اند زیرا به کار خود ایمان داشته‌اند و دفاع مقدس را مجاهدت در راه خدا می‌دانستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه پیروزی عظیم تاریخی در دوران دفاع مقدس شکل گرفت، گفت: استان مازندران استان پرافتخاری در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مردم استان مجاهدت‌های بزرگی را در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ثبت رساندند، گفت: رزمندگان مازندران در قالب ۱۲ یگانه نظامی مجاهدت‌ها و پیروزی‌های بزرگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

سرهنگ سلامی گفت: نیروهای مردمی و بسیج و لشکر پرآوازه ۲۵ کربلا میدان دار بسیاری از عملیات‌ها در دوران دفاع مقدس بود و ارتشیان دلاور نیز در یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند و سنگرسازان بی سنگر جهاد نیز بیش از ۱۶۰ شهید تقدیم کرده است.

وی یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: مردم ما در دوران دفاع مقدس در عرصه و میدان بودند و ستاد پشتیبانی جنگ در محلات مختلف شکل گرفته بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: همه ملت دست به دست هم دادیم تا مجاهدت بزرگ ایران رقم خورد و بعد از جنگ نیز با همت مردم ۲۰۰۰ واحد مسکونی در سوسنگرد بازسازی شد.

وی با بیان که امروز دشمن در قالب جنگ ترکیبی باورها و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده است، گفت: هر رزمنده دوران دفاع مقدس امروز باید مروج ارزش‌های دفاع مقدس در بین نسل جوان باشد.

وی با اشاره به اینکه دو هزار زن ایثارگر، فداکار و پشتیبانی کننده جنگ در مازندران وجود دارد، گفت: امسال دشمن توطئه بر علیه کانون خانواده و زنان به راه انداخته شده است از این رو محور تجلیل و تکریم از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، زنان پیشکسوتان دفاع مقدس از دیروز تا امروز بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha