کد خبر 217853
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

بررسی ۲۴ گزارش و شکایت حقوق شهروندی در مازندران از ابتدای سال جاری تاکنون

بررسی ۲۴ گزارش و شکایت حقوق شهروندی در مازندران از ابتدای سال جاری تاکنون

رئیس کل دادگستری مازندران از بررسی ۲۴ گزارش و شکایت حقوق شهروندی در ۶ ماه گذشته خبرداد و گفت: هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۲۴ مورد گزارش و شکایت دریافتی را در چهار جلسه بررسی کرده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و توجه دستگاه قضایی استان به این موضوع گفت: از ۲۴ پرونده بررسی شده ۸ مورد نقض حقوق شهروندی به اثبات رسید و اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفت.

رئیس هیات نظارت، بازرسی و حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که با نظارت و بازرسی‌های مستمر، پیگیر حقوق مردم باشیم و اجازه ندهیم حقوق شهروندی افراد در مراجع قضایی استان اعم از دادسرا و محاکم نقض و ضایع شود.

وی تصریح کرد: دادگستری استان، اهتمام بسیار جدی نسبت به موضوع حقوق شهروندی داشته و با دقت نظر به پرونده‌ها و گزارش های مردمی رسیدگی می‌کند.

قابل ذکر است، چهارمین نشست هیات نظارت، بازرسی و حفظ حقوق شهروندی با حضور تمامی اعضا برگزار و ۵ گزارش نقض حقوق شهروندی بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha