کد خبر 217843
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

شکرویان در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

دفاع مقدس همچون نهضت عاشورا و کربلا است

دفاع مقدس همچون نهضت عاشورا و کربلا است

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: در دفاع مقدس جوان‌هایی به خون آغشته شدند تا همچون نهضت عاشورا و کربلا پیام آوران این نهضت باشند.

حسین شکرویان مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان در گفتگو با خبرنگار حیات، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همۀ شهدا و ایثارگران افزود: ما آغاز کنندۀ جنگ نبودیم و به ما حمله شد و ما در جواب به دفاع پرداختیم؛ اما دفاع ما معمولی نبود؛ دفاع ما بی هدف نبود؛ دفاع ما دفاع اعتقادی و مقدس بود. در این دفاع جوان‌هایی به خون آغشته شدند _همچون نهضت عاشورا و کربلا امام حسین علیه السلام_ و یک عده هم پیام آوران این نهضت شدند که اگر آنها نبودند نمی توانستیم درک درستی از وقایع گذشته داشته باشیم. 

وی ادامه داد: همانطور که وظیفه ما ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران است، همان وظیفه را در قبال خانواده‌های آنها نیز داریم. 

شکرویان اظهار داشت: استان سمنان هم مانند سایر استان‌ها و شهرهای کشور در دوران دفاع مقدس با تمام قوا ظاهر شد و قریب به 8 هزار جانباز، 3 هزار شهید و 250 آزادۀ صبور و از خودگذشته تقدیم این انقلاب کرد.

حسین شکرویان با اشاره به برنامه‌های این هفته در سراسر کشور گفت: از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس، برگزاری وبیناری با سخنرانی حضرت آقا خواهد بود که این وبینار در تهران برگزار می گردد و در کل کشور همزمان پخش خواهد شد و مهمانان اصلی و ویژه این وبینار، خانواده های معظم شهدا و جامعه ایثارگران می‌باشند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha