کد خبر 217842
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

اجرای حدود ۳ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس گیلان

اجرای حدود ۳ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس گیلان

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اجرای حدود ۳ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: حدود ۱۳۰۰ برنامه و مسابقه ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در گیلان برگزار می شود.

به گزارش گروه استانی حیات؛ سرهنگ پاسدار احمدرضا منشوری پیش ازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: دوران دفاع مقدس توان دفاعی، نظامی و ایمانی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی با اشاره به خود باوری، خود اتکایی و ایمان رزمندگان در دفاع مقدس، افزود: دوران دفاع مقدس زمانی بود که برای یک متر سیم خاردار محتاج بیرون بودیم اما امروزه به جایی رسیدیم که کشورهای دیگر برای داشتن توان موشکی نظامی جمهوری اسلامی صف کشیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه عشق، عقل و ایمان پیش رونده دفاع مقدس بود، گفت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها با سلاح عشق و ایمان پیشتازی کردند.

منشوری از اجرای حدود ۳ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس گیلان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد حدود ۱۳۰۰ برنامه و مسابقه ورزشی در دو بخش بانوان و آقایان در گیلان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد اتحاد، وحدت آفرینی و امیدآفرینی، افزود: برنامه‌های هفته دفاع با محوریت وحدت آفرینی، ایجاد امید، بصیرت، دشمن شناسی و محرومیت زدایی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه واقعیت‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را تبیین کنید، گفت: بازگوی دستاوردها و واقعیت‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی با چاشنی جهاد تبیین همراه شود.

منشوری با تاکید بر لزوم تولید محتوای هنری و رسانه‌ای با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، اضافه کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی با پیوست هنری و رسانه‌ای و بازنشر آن بسیار اهمیت دارد.
وی با اشاره به نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، افزود: زنان غیور ایران اسلامی در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بی نظیر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش پشتیبانی‌های مردمی، اصناف و بازاریان در هشت سال دفاع مقدس، اضافه کرد: دفاع مقدس با پشتوانه حمایت مردمی حماسه ساز شد.

وی از تحویل ۹۰ واحد مسکن محرومیت در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان، برگزاری میز خدمت، افتتاح پایگاه مقاومت، توزیع ۸ هزار بسته معیشتی، افتتاح آب شرب روستایی، یادواره شهدا، افتتاح سالن‌های ورزشی، نواخته شدن زنگ شروع مدارس و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس تنها بخشی از برنامه‌های این هفته در گیلان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha