کد خبر 217786
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

احکام کمیته وضعیت به سود یک پرسپولیسی و علیه باشگاه استقلال

احکام کمیته وضعیت به سود یک پرسپولیسی و علیه باشگاه استقلال

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ با توجه به شکایت فرشاد پیوس از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 6 میلیارد و 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 137 میلیون و 340 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهانT محکوم شد.

* همچنین در پرونده شکایت مصطفی صداقت از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 65 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. ضمن اینکه کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه مس شهر بابک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 720 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 700 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد توتونچی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 17 میلیون و 440 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت علیرضا قاسمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 900 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت سیما بیات از باشگاه بادرود تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 27 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت رضا شاه منصوری از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت 3 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 76 میلیون و 300 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمدرضا مهاجری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 283 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha