کد خبر 217775
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

شربیانی:

اربعین حسینی یک ظرفیت بی بدیل است

اربعین حسینی یک ظرفیت بی بدیل است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران جریان اربعین حسینی را ظرفیتی بی‌بدیل دانست و گفت: جریان اربعین حسینی ظرفیت بی‌بدیلی است که مانند یک چشمه جوشان همچنان در حال جوشش است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، جعفر شربیانی، عضو هیئت رئیسه شورا در خصوص دو پروژه عمرانی در دست انجام در جنوب شهر تهران، اظهار داشت: دو پروژه عمرانی غیر هم سطح بزرگراه شهید نواب صفوی و شهید تندگویان در جنوب شهر تهران که یکی از گره‌های اصلی و اساسی در جنوب تهران و در دسترسی مردم به شمال شهر است که امیدواریم مسئولین ذیربط اهتمام ویژه‌ای در این باره داشته باشند. دسترسی بزرگراه شهید آوینی نیز پروژه دیگری است که زمان بندی آن نیز انجام شده است که انتظار می‌رود در زمان مقرر با حمایت‌های ویژه انجام شود. افتتاحیه قسمتی از بزرگراه شهید بروجردی در منطقه 18 نیز از اقدامات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

شربیانی ادامه داد: این پروژه‌ها که نشانگر پویایی و حرکت رو به جلوی مدیریت شهری می‌تواند باشد و از منظر مردم محلی برای قضاوت عملکرد آن، باید شتاب یابد که نیازمند حمایت هم از حیث بودجه و هم از حیث نقدینگی است. 

عضو هیئت رئیسه شورا در ادامه جریان اربعین حسینی را ظرفیتی بی‌بدیل دانست و گفت: جریان اربعین حسینی ظرفیت بی‌بدیلی است که مانند یک چشمه جوشان همچنان در حال جوشش است؛ ما زائران پاکستانی شرکت کننده در اربعین حسینی را داریم که در حال حاضر در کشور ما حضور دارند که محل استقرار آن‌ها در بقعه بی‌بی شهربانو است؛ شهرداری تهران به ویژه در منطقه ۲۰ و برخی از سازمان‌ها خدماتی را به این زائران پاکستانی تدبیر کرده و ارائه می‌دهند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه این ظرفیت و پتانسیل حضور شیعیان یک کشور دیگر در تهران نیازمند برنامه‌های متنوع فرهنگی است؛ اظهار کرد: شهرداری تهران و به ویژه معاونت فرهنگی در گزارش‌های خود حتماً ذکر کنند که برای این شیعیان چه برنامه‌هایی داشته و دارند؛ این موضوع از نظر دیپلماسی هم ظرفیت بی‌بدیلی است که حاصل چشمه جوشان اربعین حسینی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha