کد خبر 217753
۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

نادعلی مطرح کرد؛

تقدیر از قرارگاه‌های فرهنگی شهرداری تهران در مراسم اربعین حسینی

تقدیر از قرارگاه‌های فرهنگی شهرداری تهران در مراسم اربعین حسینی

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت:بنده توفیق داشتم از قرارگاه های شهرداری بازدید به عمل آورم،در این بازدید رویکردهایی که مدنظر بنده در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی وجود داشت، در اقدامات ستاد اربعین قابل مشاهده بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، علیرضا نادعلی در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پیرامون قرارگاه‌های اربعین شهرداری تهران گفت: بنده توفیق داشتم از قرارگاه های شهرداری بازدید به عمل آورم، و در این بازدید رویکردهایی که مدنظر بنده در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی وجود داشت، در اقدامات ستاد اربعین قابل مشاهده بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه خروجی‌ تصمیمات آسیب شناسی شده از  اربعین سال قبل بسیار زود عملیاتی شد، تصریح کرد: ستاد اربعین در طول سال فعال بود و یکی دیگر از خروجی‌های اربعین سال قبل این بود که زیرساخت‌های ثابت در طول مسیر ایجاد شود و در فضاهایی این زیرساخت ها ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین باید با کاهش خطاها و منسجم‌تر شدن همچون سال گذشته فعال بماند، یادآور شد: رویکردی که در بخش نوجوانان، بانوان و خانواده در شهرداری شکل گرفت، بسیار درست بود و در همین راستا شکل گیری موکب زینبیه(س) اتفاق خوبی بود و هر شب ۸۰۰ تا هزار نفر در این موکب حضور پیدا می‌کردند.

نادعلی با تأکید کرد: مجموعه اقدامات به سمتی رفت که از توان مردمی بیشتر استفاده شود، مردمی کردن حاکمیت نگاه مقام معظم رهبری است و باید در اربعین سال آینده نیز این نگاه تقویت شود. در مرز چزابه و شلمچه ایجاد زیرساخت‌های ثابت به شکل هوشمندانه ارتقاء پیدا کند و تثبیت شود که البته این رویکرد امسال دیده شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اعلام اینکه امسال از کارگران بومی در مسیر استفاده شد، خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده نسبت به مرزها لازم توجه با اولویت‌ بالاتری صورت بگیرد و خدمات رسانی به زائران به ویژه در زمان بازگشت در مرزها باید تقویت شود.

وی تأکید کرد: شهرداری تهران می‌تواند به عنوان نماینده از توان دستگاه‌های دیگر و اصناف برای ارائه برنامه‌ها و خدمات استفاده کند که امسال بخشی از این هماهنگی و بهره گیری از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی را شاهد بودیم.

نادعلی ادامه داد: ۳۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات در اربعین کافی نیست و بعضاً شهرداری ناچار می‌شود از بخش‌های دیگر بودجه‌ای برای این موضوع در نظر بگیرد؛ لذا در سال آینده باید بودجه واقعی برای اربعین اختصاص داده شود.

وی با تأکید بر اعزام گروه‌های نخبگانی به عراق در حماسه اربعین سال آینده به عنوان یک حماسه تمدن ساز، گفت: شهرداران دائماً بین مرزها و تهران در رفت و آمد بودند و به مناطق خود و ارائه خدمات در تهران توجه داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha