کد خبر 217665
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

اکران خصوصی فیلم سینمایی «های پاور» برگزار شد

اکران خصوصی فیلم سینمایی «های پاور» برگزار شد

فیلم سینمایی «های پاور» به کارگردانی هادی محمدپور و تهیه‌کنندگی اباذر جوکار در پردیس سینمایی چارسو اکران خصوصی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات؛ مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «های‌پاور» امروز ۲۷ شهریورماه در پردیس سینمایی چارسو با حضور کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و دیگر عوامل، بازیگران و حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش و شخصیت‌های لشگری برگزار شد.

فرزاد حسنی، اتابک نادری، آرمان جوکار، حسن اسدی و حشمت‌الله آرمیده از جمله بازیگران های پاور و هنرمندانی بودند که در این آیین حضور داشتند.

امیر سرتیپ دوم محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس این روزها را گرامی میداریم. دفاع مقدس تصویری زیبا، کامل و عاشقانه است که جز با عشق و هدفی متعالی به نتیجه نمی رسید. مردان و زنان زیادی از با ارزش ترین دارایی خود که جانشان بود، گذشتند. 

وی افزود: در واقع یکی از معضلات جدی نظام بعد از سال ۵۷ جنگ تحمیلی و جدال کفر و استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود. در این مدت شاهد دلدادگی و عاشقی بودیم. برخی به شهادت رسیدند و برخی ماندند تا راوی گر این جریان باشند. 

امیر خوش قلب همچنین افزود: در پدافند هوایی حوزه های کاری و سوژه های ناب و تکرار نشده داریم که اگر بتوانیم سوژه های پافند هوایی را عاشقانه و منصفانه به تصویر بکشیم، بسیار ماندگار خواهیم شد. امروزه نسل جوان بیخبر از عاشقانه های گذشته هستند و سینما میتواند در ایجاد امید به آینده نقش موثری داشته باشد. 

معاون هماهنگ کننده پدفند هوایی ارتش اشاره کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش تنها جلودار مقابله با حملات هوایی دشمن بوده است و سالهاست این ماموریت جاری و ساری است. بخش دیگر دفاع عمومی از ما جمهوری اسلامی و دفاع از اماکن اصلی است. 

وی بیان کرد: امروزه نیاز است در جهت تبیین گذشته و حال واقعیت های میدانی و دلاورمردانی ها را در قاب سینما به نمایش بگذاریم. داستانهای جنگ هوایی جذاب هستند و پافند هوایی آمادگی دارد ۲۸۸۸ روز از اقدامات خود را در خدمت مطالبان امر و سینماگران قرار دهد. 

امیر خوش قلب گفت: در سال گذشته تنها دو فیلم در حوزه پدافند هوایی ساخته شده است. تجهیزات محور بودن و سختی به تصویر کشیدن عملیات هوایی باعث شده است ما از پرداختن به این سوژه ها غافل شویم. 

وی تشریح کرد: پدافند هوایی در عملیات والفجر ۸ جنگید و برای اولین بار در سطح کشور از جنگ ناهمتراز و ناهمگون استفاده کرد. تاکتیک های استفاده شده در فیلم های پاور هنوز هم جان دشمن را به لرزه در می آورد. در واقع ۸ سال دفاع مقدس گنجینه است و بخشی از آن مربوط به پدافند هوایی است. از حامیان فیلم سینمایی های پاور تشکر میکنم. 

در پایان از عوامل فیلم سینمایی «های‌پاور» و دست‌اندرکاران آن تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است اتابک نادری، فرزاد حسنی، علیرام نورایی، سپیده خداوردی، مهرداد ضیایی، مجید پتکی، الناز اسماعیلی، رضوان خدامی، آرمان جوکار و هادی محمدپور بازیگران این فیلم هستند. اکران این فیلم به مدت 7 روز در سینماهای هنر و تجربه؛ از 29 شهریور تا 4 مهرماه در تهران شروع خواهد شد و بعد از تهران برای اکران در شهرستان برنامه ریزی می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha