کد خبر 217651
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

«غلامرضا طائبی» در تبریز خبر داد:

تمرکززدایی در دستور کار اداره کل کمیسیون های پزشکی بنیاد کشور/توسعۀ مشاوره های پزشکی قبل از کمیسیون پزشکی در استان

تمرکززدایی در دستور کار اداره کل کمیسیون های پزشکی بنیاد کشور/توسعۀ مشاوره های پزشکی قبل از کمیسیون پزشکی در استان

«غلامرضا طائبی» مدیرکل کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور: تمرکززدایی در دستور کار کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

به گزارش گروه استانی حیات؛ «غلامرضا طائبی» مدیرکل کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در نشست منطقه ای معاونان بهداشت و درمان و مسئولان کمیسیون های پزشکی شمالغرب در تبریز: تمرکززدایی در دستور کار کمیسیون های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

یکی از اهداف اداره کل کمیسیون های پزشکی بنیاد کشور در طراحی و اجرای نشست های منطقه ایِ معاونان بهداشت و درمان و مسئولان کمیسیون های پزشکی، تعقیب سیاست های جدید ریاست عالی بنیاد برای این اداره کل در واگذاری بخشی از برنامه ها و اختیارات به استان هاست.
 
اعتقاد داریم باید از اجرای کمیسیون های پزشکی توسط مرکز، تمرکززدایی شود و با جدیت این سیاست را دنبال می کنیم.
 
می توان از ظرفیت پزشکان بنیاد، پزشکان مشاور و پزشکان برنامۀ پایش سلامت برای مشاوره های قبل از کمیسیون های پزشکی و همچنین بررسی پرونده های مشمول مواد 22 و 26 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران استفاده کرد و در این راستا از استان ها خواسته ایم تیم های تخصصی را تشکیل دهند.
 
این اطیمنان خاطر را می دهیم که نظرات پزشکان کمیسیون های پزشکی، نظرات تخصصی و البته مستند به اسناد پزشکیِ مربوط به مجروحیت یا جانبازی متقاضیان بوده و دغدغۀ دست اندرکاران این کمیسیون ها تنها «تشخیص درست» و «تحقق عدالت» است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha