کد خبر 217615
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

۸۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می شود

۸۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می شود

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ۸۵۰ برنامه به منظور ارج نهادن به هشت سال رشادت‌های رزمندگان اسلام و شهدا در دوران دفاع مقدس در این استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار علی رزمجو روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از دیروز تا امروز، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، رژه اقتدار نیروهای مسلح و افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری در این استان است.

وی افزود:حضور یگان های نظامی و انتظامی در مصلی نماز جمعه، برگزاری یادواره ۵۶ شهید جهادگر استان، همایش جهاد تببین و امیدآفرینی، پاسداشت سربازان نمونه و تجلیل از کارمندان نمونه بسیحی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق( ع ) استان بوشهر تصریح کرد: اجتماع جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب در مصلی نماز جمعه، تجلیل از جهادگران بسیج سازندگی به همراه افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و سازندگی نیز از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در استان به شمار می رود.

رزمجو ادامه داد: امسال برای هر چه با شکوه برگزارکردن خودگذشتگی اقشار مردم در دوران دفاع مقدس، برنامه های مختلفی توسط سپاه و اقشار ۲۰ گانه بسیجی با کارکرد مردمی انجام می شود.

وی عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس، یک هزار و ۶۶۸ فقره جهیزیه معادل هر بسته یک میلیارد ریال به افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی توزیع می شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: برنامه هفته دفاع مقدس با توجه به نقش مردم در دوران دفاع مقدس، یا یک نگاه و همراهی مردمی برگزار می شود.

وی در خصوص طرح های در دست اجرا سپاه در استان بوشهر گفت: لایروبی ۶۵ کیلومتر بخشی از رودحله با پیشرفت ۴۰ درصدی و اجرای دیوار متنی حفاظتی در دره محله علی‌آباد و حسین آباد برازجان بخشی از فعالیت های سپاه امام صادق(ع) در حوزه عمرانی است.

رزمجو با اعلام این که در هفته دفاع مقدس، ۲۰۰ واحد مسکن احداث شده به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تحویل می شود، بیان کرد: در تابستان امسال ۵۰۰ دستگاه کولر گازی به ارزش ۱۲۵ میلیارد ریال بین مددجویان این نهاد توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha