کد خبر 217551
۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

پدر امیرحسین زارع: خدا را شاکرم که پیروزی مقتدرانه پسرم دل ملت ایران را شاد کرد

پدر امیرحسین زارع: خدا را شاکرم که پیروزی مقتدرانه پسرم دل ملت ایران را شاد کرد

«عباس زارع» پدر امیرحسین زارع کشتی‌گیر طلایی کشورمان گفت: خدا را شاکرم و پیروزی امیرحسین برای ما پیروزی بزرگی است چرا که امیرحسین تلاش‌ و زحمات فراوانی برای موفقیت خود داشت و توانست مقتدارانه کشتی بگیرد و دل ملت ایران را شاد کند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ امیر حسین زارع با پیروزی مقابل حریف کهنه‌کار گرجستانی به مدال طلای کشتی آزاد جهان در سنگین وزن دست یافت.

در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان امیرحسین زارع به مصاف گنو پتریاشویلی کشتی‌گیر کهنه‌کار گرجستانی رفت و با پیروزی مقتدرانه بر این حریف ایران را صاحب اولین مدال طلا در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد کرد.

«عباس زارع» پدر امیرحسین زارع درباره این موفقیت گفت: خدا را شاکرم و پیروزی امیرحسین برای ما پیروزی بزرگی است چرا که امیرحسین تلاش‌ و زحمات فراوانی برای موفقیت خود داشت و توانست مقتدارانه کشتی بگیرد و دل ملت ایران را شاد کند.

وی ادامه داد: از خدا می‌خواهم همه کشتی‌گیران ما تن‌شان سالم باشد و شاهد موفقیت‌های روزافزون آنها باشیم تا دل مردم ما را همیشه شاد نگه داشته باشند.

هیچوقت نتوانستم کشتی‌های امیرحسین را ببینم 

مادر امیرحسین زارع نیز در آمل گفت: هیچوقت نتوانستم کشتی‌های امیرحسین را ببینم و استرس فراوانی داشتم و فقط برایش دعا می‌کردم تا به حق خودش برسد چرا که زحمات زیادی برای موفقیت خود کشید و اکنون خدا رو شکر می‌کنم برای بار دوم مدال طلا را کسب کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha