کد خبر 217519
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی یکی از نیازهای اساسی لرستان است

مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی یکی از نیازهای اساسی لرستان است

استاندار لرستان گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی یکی از نیازهای اساسی استان است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ دکتر فرهاد زیویار بیست و ششم شهریورماه در حاشیه بازدید از مجموعه جهاد دانشگاهی لرستان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک آغاز ماه ربیع، اظهار کرد: امروز روز مبارکی است به همین جهت توفیق پیدا کردیم در یکی از نهادهای منبعث از انقلاب اسلامی که با مسما بوده و نامش جهاد دانشگاهی است حضور داشته باشیم، سازمانی که به یک طریقی عنوان جهاد را روی خودش نامگذاری کرده و به نحوی در عمل می‌خواهد اثرگذاری و اثربخشی‌اش بیشتر از ساختارهای سازمانی و منابع دولتی باشد.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در سطح ملی و استانی موفق به انجام مأموریت‌های خودش در بخش‌های مختلف فرهنگی، تحقیقاتی، پژوهشی و... شده است، بیان کرد: امروز در یکی از مراکز خدمات رسان به اقشار مختلف جامعه هستیم که با موضوعی که یکی از مباحث مبتلا به جامعه ما به حساب می‌آید، یعنی بحث تهدید در جوانی جمعیت کار می‌کند، این مرکز درمان ناباروری امکاناتی را به صورت جهادی و با هزینه‌های حداقلی در اختیار جوانان ما می‌گذارد تا بتوانند صاحب فرزند شوند.

زیویار ادامه داد: در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کارهای خوبی انجام شده و کارنامه خوبی از طرف این مرکز در انجام عمل‌های موفقیت آمیز ارائه شده است و موفقیت عمل‌های جراحی این مرکز درصد خوبی دارد.

استاندار لرستان تأکید کرد: باید کمک کنیم مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی بتواند توسعه پیدا کرده و امکانات بیشتری در اختیار آن قرار داده شود.

وی تصریح کرد: فضای فیزیکی این مرکز درمان ناباروری استان الان ۷۰۰ متر است و یک مجموعه نیمه‌کاره در کنار خود دارد با درخواستی که دوستان دارند و با راهکاری که وجود دارد و امکاناتی که در اختیار ماست. امید است بتوانیم این ظرفیت را در آینده دو برابر کنیم، صرف نظر از کادر تخصصی که جز ضروریات است، می‌خواهیم این بازدید پشتیبانی مالی در پی‌داشته باشد.

زیویار تصریح کرد: بازدید از این مرکز به دلیل شناسایی کم و کسر کار است و اگر امکانی در اختیار ما باشد و راه قانونی وجود داشته کمک می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: مجموعه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی یکی از نیازهای اساسی استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha