کد خبر 217374
۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

برگزاری نخستین رویداد ملی پادکست فارسی

برگزاری نخستین رویداد ملی پادکست فارسی

معاون صدا از اولین رویداد ملی پادکست فارسی خبر داد وگفت: این رویداد در کشف و رشد استعدادهای این حوزه و رقابت پویا و سازنده میان پادکسترهای فارسی مؤثر خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ «اولین رویداد ملی پادکست فارسی صدای جمهوری اسلامی ایران» به منظور شناسایی، آموزش و معرفی برترین پادکست‌های فارسی در کشور و نیز ایجاد رقابت پویا و سازنده میان پادکسترهای فارسی و همچنین کشف و رشد استعدادهای این حوزه، «اولین رویداد ملی پادکست فارسی» را برگزار می‌کند.

علی بخشی‌زاده معاون صدا با اعلام این خبر افزود: اولین رویداد ملی پادکست فارسی، علاوه بر ایجاد رقابت سازنده و پویا میان تولیدکنندگان پادکست فارسی، آموزش ساخت پادکست از ابتدا تا انتها، یکی از اهداف و ارکان کار دبیرخانه خواهد بود که کاربران از طریق تارنمای رسمی‌ به‌صورت رایگان به تمامی‌کارگاه‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

نخستین رویداد ملی پادکست فارسی در دو بخش حرفه‌ای و ویژه برگزار خواهد شد.

آیین پایانی «اولین رویداد ملی پادکست فارسی» بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و طی آن، برگزیدگان، جوایز نفیس و لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

گفتنی است امکان ارسال آثار تا پانزدهم آبان‌ماه سال جاری و فقط از طریق تارنمای رسمی‌به نشانی podcastfestival.ir میسر خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha