کد خبر 217333
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)؛

خادم یاران رضوی از بیماران بیمارستان قائم بوشهر عیادت کردند

خادم یاران رضوی از بیماران بیمارستان قائم بوشهر عیادت کردند

بوشهر- خادمیاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با همکاری تعدادی از جوانان مذهبی موکب جوانان عاشورایی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) در بیمارستان قائم بوشهر از بیماران عیادت کردند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ به مناسبت شهادت امام رضا علیه السلام خادم یاران دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با همکاری تعدادی از جوانان مذهبی موکب جوانان عاشورایی در بیمارستان قائم بوشهر حضور پیدا کرده و ضمن اجرای مراسم پرچم گردانی، از بیماران عیادت کردند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر عصر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اصلی‌ترین وظایف کانون‌های خدمت رضوی نشر و گسترش فرهنگ و سیره رضوی است و عیادت از بیماران در این فرهنگ جایگاه ویژه‌ای دارد.

مهران خورده بین مقدم افزود: بر همین اساس با همکاری جوانان مذهبی موکب جوانان عاشورایی که در بیمارستان قائم برپا است، پرچم بارگاه منور امام رضا علیه السلام توسط خادم یاران رضوی برای زیارت بیماران و کارکنان در بیمارستان گردانده شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه که با صلوات خاصه امام رضا علیه السلام آغاز شد همراه با مراسم پرچم گردانی به مداحی در بخش‌های مختلف بیمارستان برگزار شد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی با بیان اینکه این اقدام در روحیه بیماران تأثیر بسزایی داشت گفت: ضمن اجرای مراسم پرچم گردانی، نمک تبرکی نیز به امید شفا به بیماران تقدیم شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران عشق و ارادت خاصی با آقا علی بن موسی الرضا (ع) دارند گفت: بیماران با دیدن پرچم بارگاه امام رضا علیه السلام اشک از چشمانشان جاری شد و ایشان را برای شفای خود نزد خداوند متعال واسطه قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha