کد خبر 217313
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

مشکلات صنایع غذایی بهین با ورود دستگاه قضایی استان فارس حل‌وفصل شد

مشکلات صنایع غذایی بهین با ورود دستگاه قضایی استان فارس حل‌وفصل شد

دادگستری استان فارس در راستای حمایت از تولید و اشتغال مشکلات صنایع قضایی بهین را بر طرف کرد.

به گزارش گروه  اجتماعی حیات، دستگاه قضایی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و در جهت  اشتغال‎زایی و رفع موانع تولید، همواره تمام ظرفیت و توان خود را در حمایت از واحدهای تولیدی به کار گرفته تا با همدلی تمام نهادها و ارگان‌های مربوطه، موانع را از پیش روی حوزه‌های تولید و صنعت کشور بر دارد.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در سفر به استان گلستان در تاریخ ۲۷ مرداد، طی سخنانی در جمع مسئولان قضایی این استان، گفت: ضرورت دارد ضمن لحاظ همه‌جانبه موارد ناظر بر حفظ محیط زیست و انجام مشورت‌های تخصصی با صاحب‎نظران، اقدامات مقتضی را در راستای منافع مردم و توسعه کشور انجام داد.

رئیس عدلیه همچنین تصریح کرد: مسئولان قضایی ضرورت دارد ضمن رعایت همه جوانب قانونی، مساعدت‌های لازم را در جهت احیای واحدهای تولیدی به عمل آورند؛ در این راستا مسئولان قضایی نباید به سبب امکان در مظان اتهام قرار گرفتن، از اِعمال کمک‌های قانونی به واحدهای تولیدی احتراز کنند؛ البته همانطور که بارها تاکید شده باید در این مسیر تمامی موازین قانونی و کلیه ضوابط و مقررات، رعایت گردند.

حل و فصل مشکلات آب، برق و گاز صنایع غذایی بهین با ورود مراجع قضایی شهرستان مرودشت

بهداد کاووسی، مدیرعامل صنایع غذایی بهین در گفت‎وگو با میزان در خصوص مشکلات موجود در این واحد صنعتی و ورود دستگاه قضایی استان مبنی بر حل و فصل مسائل موجود، گفت: رئیس دادگستری و دادستان مرودشت جهت رفع موانع تولید در این شهرستان با حضور در شهرک صنعتی غذایی بهین در دو حوزه، کمک‌ها و اقدامات قابل توجهی را در راستای حل مشکلات انجام دادند.

مدیرعامل صنایع غذایی بهین، اظهار کرد: در خصوص مشکلات موجود در حوزه گازرسانی و تامین گاز مورد نیاز واحد صنعتی غذایی بهین اقدامات ویژه‌ای توسط مسئولان قضایی شهرستان انجام شد که در حال حاضر با ورود مسئولان به این حوزه، هیچ مشکلی در زمینه گازرسانی و تامین آن نداریم.

وی افزود: در زمینه آب و برق نیز با ورود مراجع قضایی شهرستان مرودشت، در حال حاضر  مشکلی در این حوزه نداریم و تنها مشکل ما مربوط به مسئله آسفالت جاده منتهی به واحد صنعتی است.

کاووسی، بیان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت جهت ترمیم آسفالت خیابان منتهی به واحد صنعتی غذایی بهین، سهمیه قیری را به بسیج سازندگی تخصیص داده که تاکنون این سهمیه از سوی بسیج سازندگی تحویل ما نشده است؛ در این رابطه نیز بنا به درخواست ما نامه نگاری‌هایی توسط دادگستری شهرستان مرودشت با معاونت سپاه استان جهت دریافت این سهمیه انجام شده است.

مدیرعامل صنایع غذایی بهین ضمن تشکر و قدردانی از مراجع قضایی شهرستان مرودشت، گفت: در راستای رفع موانع تولید و کمک به واحدهای تولیدی، مسئولان قضایی دادگستری استان فارس و به ویژه شهرستان مرودشت اقدامات ویژه‌ای را برای واحدهای تولیدی انجام دادند که در این بین مشکلات موجود در واحد صنعتی غذایی بهین نیز با این ورود مراجع قضایی به صورت کامل برطرف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha