کد خبر 217294
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

زخمی شدن بیش از ۶۰ فلسطینی در حمله ارتش صهیونیستی به نابلس

زخمی شدن بیش از ۶۰ فلسطینی در حمله ارتش صهیونیستی به نابلس

نظامیان صهیونیست صبح امروز شنبه به شهرک بیتا در جنوب نابلس یورش بردند و طی آن ده‌ها شهروند فلسطینی در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل حیات، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی گزارش داد، اشغالگران صهیونیست در جریان این حملات به منظور یافتن مجریان عملیات حواره به خانه‌های فلسطینی یورش برده و دست به بازرسی گسترده آنها زدند و با فلسطینیان درگیر شدند.

در جریان این تجاوزات درگیری‌های شدیدی میان نیروهای ارتش صهیونیستی و فلسطینیان صورت گرفت. شهروندان به سمت سربازان اشغالگر سنگ پرتاب کردند، لاستیک خودروها را آتش زدند و در مقابل خودروهای نظامی سنگربندی کردند.

نظامیان اسرائیلی به سوی خانه‌های فلسطینی گلوله‌های جنگی و گاز اشک آور شلیک کردند که در پی این تجاوزات بیش از ۶۶ فلسطینی زخمی شدند.

خبرگزاری معا گزارش داد که شاهدان عینی گفتند که «نیروهای اشغالگر به طرز وحشیانه‌ای به ده‌ها خانه یورش بردند و بازرسی‌های گسترده‌ای را انجام دادند.»

این خبرگزاری اشاره کرد که نیروهای اشغالگر از سه شنبه گذشته این شهرک را محاصره شدیدی کرده‌اند. پس از تیراندازی به شهرک نشینان در شهرک همجوار حواره، اشغالگران ورودی‌ها و خروجی‌های شهرک بیتا را بسته و تهاجمات گسترده‌ای در آنجا صورت دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha