کد خبر 217276
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

افزایش ۴۰ درصدی حقوق مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

افزایش ۴۰ درصدی حقوق مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از ابتدای شهریور ماه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای حمایت بیشتر از خانواده‌های نیازمند و با توجه به افزایش ۲٠درصدی حقوق افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در ابتدای سال، همچنین افزایش ۲٠ درصدی اخیر حقوق مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی از ابتدای شهریورماه جمعا نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: دولت، ابتدا بنای افزایش ۲۰ درصدی این حقوق را داشت اما با پیگیری مستمرکمیسیون تلفیق، این مبلغ به ۴۰ درصد افزایش یافت.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مبلغ مذکور از ابتدای شهریور برای مددجویان نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد اعمال و پرداخت شده است.

بسطامی خاطر نشان کرد: این افزایش با پیگیری های فراوان کمیسیون اجتماعی انجام گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین پیرو دستور رئیس جمهور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با تأمین اعتبار صورت گرفته از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور، مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از شهریور امسال ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی نیز در اولویت بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha