کد خبر 217235
۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه

رژیم صهیونیستی دیدبان‌های گروه‌های مقاومت را در شرق نوار غزه با پهپاد هدف حمله قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ شامگاه امروز (جمعه)، از شنیده شدن صدای شدید انفجار در شرق نوار غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک منطقه تحت کنترل گروه‌های مقاومت فلسطین را با یک پرنده بدون سرنشین هدف قرار داده است.

منابع محلی فلسطین خبر دادند که به دنبال این حمله، تمام نیروهای مقاومت دیدبان‌های مرزی را ترک کرده‌اند تا از تلفات جلوگیری کنند.

براساس گزارش منابع میدانی، دیدبان‌هایی که در این حمله هدف قرار گرفته‌اند، متعلق به بازوی نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بوده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که در پی این حمله، هیچ یک از نیروهای مقاومت آسیبی ندیده‌اند. با این حال، مقاومت فلسطین تا لحظه انتشار این گزارش بیانیه‌ای رسمی در این خصوص صادر نکرده است.

یک منبع نظامی به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگتز» در این باره گفت که هدف از انجام این حمله بازدارندگی بوده است.

این حمله پس از آن انجام شده است که جوانان فلسطینی، عصر امروز، هنگام برپایی تظاهراتی علیه رژیم صهیونیستی در شرق نوار غزه در مجاورت دیوار مرزی بمب منفجر کردند.

صدها نفر از جوانان فلسطینی در حمایت از مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی در شرق غزه تظاهرات بر پا کردند و با نیروهای رژیم صهیونیستی درگیر شدند.

منابع فلسطینی خبر دادند نظامیان رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان فلسطینی به سمت آن‌ها تیراندازی کردند و گاز اشک‌آور و بمب‌ صوتی پرتاب کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha