کد خبر 217020
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

ملکی در گفتگو با «حیات»:

ساختمان مجاور بنای تاریخی پایتخت طعمه حریق شد

ساختمان مجاور بنای تاریخی پایتخت طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق یک ساختمان دو طبقه مجاور بنای تاریخی خیابان ملت خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات گفت: ساعت 15:17 ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی یک مورد حادثه آتش سوزی به آدرس خیابان ملت نرسیده به خیابان جمهوری به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام می شود که در پی آن 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروی حاوی تجهیزات تنفسی و سایر لوازم پشتیبانی به محل اعزام می شوند.

ملکی مطرح کرد: آتش نشانان در مدت زمان 5 دقیقه به محل می رسند و مشاهده می کنند در طبقه فوقانی یک ساختمان دو طبقه در مجاورت یک بنای تاریخی که محل استقرار تعدادی دفتر اداری و مغازه هایی با محتوای لوازم های بهداشتی و الکل حریق صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سه الی چهار مغازه از طبقه فوقانی ساختمان دچار حریق شده بود، افزود: آتش پس از سرایت به سقف شیروانی ساختمان حدود 300 متر از سقف را تخریب کرده و در حال سرایت به بنای تاریخی مجاور بود که با ورود به موقع نیروهای آتش نشانی عملیات از طریق نرده های هیدرولیکی آغاز شد.

سخنگوی آتش نشانی تصریح کرد: این آتش به واسطه تلاش آتش نشانان به کنترل درآمد و خداروشکر تا به این لحظه هیچ مورد مصدومی یا فوتی گزارش نشده است.

ملکی با بیان اینکه آتش مدتی است که مهار شده است گفت: آتش نشانان اکنون در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند.

ساختمان مجاور بنای تاریخی پایتخت طعمه حریق شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha