کد خبر 217011
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

قیمت سکه و طلا امروز ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲

قیمت سکه و طلا امروز ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲

قیمت سکه و طلا در حالی امروز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ شاهد نوسان بود که در ابتدای بازگشایی معاملات در بازار، ابتدا قیمت سکه و طلا افزایش یافت ولی سپس اندکی عقب نشست.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ در بازار امروز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه قیمت سکه امامی با رشد ۳۰۰ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

در بازار امروز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه، قیمت طلای آب شده مسیر صعود را دنبال کرد. این فلز گران که در معاملات پشت خطی سه‌شنبه‌شب با ۱۰ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان به کار خود پایان داده بود و ظهر امروز در زمان‌ نگارش این گزارش با رشد تقریباً ۳۰ هزارتومانی به ۱۰ میلیون و ۱۴۳ هزار تومان رسید.

در کنار طلای آب‌شده، قیمت طلا ۱۸ عیار هم امروز تا حدودی بالا رفت. هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با ۲ میلیون و ۳۴۱ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز قبل رشد ۶ هزار و تومانی را نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، بازار سکه هم امروز شاهد جهش قیمت سکه امامی بود. فلز زردرنگ داخلی که روز گذشته با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به تا سطح مقاومتی ۲۷ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان عقب‌نشینی کرده بود در بازار امروز با رشد ۳۰۰ هزارتومانی به ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha