کد خبر 216966
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

ملکی در گفتگو با «حیات»:

حریق در ساختمان نیمه کاره/ تانکر گازوئیل شعله ور شد

حریق در ساختمان نیمه کاره/ تانکر گازوئیل شعله ور شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شریعتی خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات از وقوع یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان در حال ساخت خبر داد و گفت: ساعت 9:55 صبح امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در ساختمانی در حال ساخت به آدرس خیابان شریعتی، خیابان مرودشت به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام می شود.

وی افزود: در پی این اعلام سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل در مدت زمان سه دقیقه به محل اعزام می شوند و پس از حضور در محل مشاهده می کنند در طبقه 5_ این ساختمان تانکر حدودا 11 هزار لیتری گازوئیل که البته بخش زیادی از آن خالی بوده است پس از جوشکاری و برشکاری کارگران در اطراف آن دچار حریق شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: به گزارش نیروهای آتش نشانی حاضر در محل، پس از حریق این تانکر، تمام لوازم قابل اشتعال موجود در این طبقه نیز دچار حریق شده و شعله های آتش در حال گسترش به طبقات بالایی بود که با تلاش آتش نشانان از حریق بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه مورد فوتی و جرحی در این حادثه مشاهده نشد، مطرح کرد: خوشبختانه با وجود حرارت بالا و دود حاصل از اشتعال حریق مهار شد و افراد حاضر در محل موفق به خروج از ساختمان شدند و در پایان نیز ساختمن به مالکین تحویل داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha