کد خبر 216903
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگو با «حیات»:

شورای عالی انقلاب فرهنگی در لایحه حجاب و عفاف مسئولیتی ندارد

شورای عالی انقلاب فرهنگی در لایحه حجاب و عفاف مسئولیتی ندارد

حجت الاسلام خسروپناه گفت: در حال حاضر از آخرین نسخه لایحه عفاف و حجاب اطلاعی نداریم؛ چون شورای عالی انقلاب فرهنگی در این لایحه مسئولیتی ندارد.

حجت الاسلام خسروپناه دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات درباره این سوال که اخیرا مجلس در حال بررسی لایحه عفاف و حجاب است، آیا با شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این لایحه مشورت شده و موضع شورا نسبت به این لایحه چیست، گفت: مسئولیت این لایحه با شورای عالی انقلاب فرهنگی نبود، چون لایحه را قوه قضاییه به دولت داد و دولت نیز آن را به مجلس ارائه کرد مجلس نیز آن را به این مرحله رسانده است.

وی ادامه داد: نظرات ما پرسیده شده و ما نیز نظرات خود را داده ایم و اینکه در حال حاضر در چه مرحله ای است از آخرین نسخه آن اطلاعی نداریم. چون شورای عالی انقلاب فرهنگی در این لایحه مسئولیتی ندارد.

خسروپناه همچنین افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت فرهنگ عفاف و حجاب را دارد و در این راستا کار قرارگاهی نیز آغاز کرده است. این شورا در حوزه های مختلف فرهنگی در حال انجام فعالیتهایی است و البته کار شورا کار تصدی گری نیست.

دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی افزود: دستگاه هایی قبلا مصوب شده است کارهای فرهنگی انجام دهند و شورای عالی انقلاب فرهنگی در این دوره نظارت جدی بر اجرایی سازی مصوبات قبلی را در حوزه عفاف و حجاب دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha