کد خبر 216900
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

توزیع چهار هزار بسته لوازم‌التحریر در قم با اجرای پویش مشق احسان

توزیع چهار هزار بسته لوازم‌التحریر در قم با اجرای پویش مشق احسان

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قم از اجرای پویش مشق احسان خبر داد و گفت: در این پویش چهار هزار بسته لوازم‌التحریر بین خانواده‌های نیازمند قمی توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استانهای حیات؛ احمد عبدی افزود: پیرو اهداف برنامه های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، این پویش در قالب ارائه خدمات به دانش آموزان مراکز محروم و کم برخوردار اجرایی می شود.

وی با بیان این که پویش مشق احسان با گرامیداشت یاد و نام شهید ابراهیم رشید، شهید محمد معماریان و شهید مهدی زاهدلویی اجرا خواهد شد گفت: این تعداد بسته اقلام لوازم التحریر توسط گروه های مردمی، گروه های جهادی و مساجد فعال توزیع می شود.

عبدی با بیان این که توزیع بسته ها از ابتدای مهرماه آغاز می شود، نحوه شناسایی جامعه هدف برای بهره برداری از این بسته ها را از طریق گروه های جهادی و پایگاه های بسبج محلات و مساجد عنوان کرد.

شهید ابراهیم رشید از شهدای مدافع حرم، تیرماه سال ۹۷ طی عملیاتی مستشاری در مسیر جاده تدمر- دیرالزور سوریه با برخورد با تله انفجاری به شهادت رسید.

شهید محمد معماریان در بیستم مرداد ۱۳۴۹ در قم به دنیا آمد، در ۱۲ سالگی به بسیج پیوست و حدود ۱۳ سال سن داشت که پایش به جبهه باز شد و در عملیات کربلای ۴ وقتی از بین هزار نفر نیاز به خط‌شکنی ۳۰۰ نفر بود، او نام‌نویسی کرد تا اینکه سرنوشت شهادت او در نهرخین شلمچه رقم خورد.

شهید مهدی زاهدلویی از طلبه‌های بسیجی دهه هشتادی قم بود که در جریان اغتشاش‌های این استان در سال گذشته از ناحیه قلب با سلاح سرد مجروح شد و پس از یک هفته تحمل جراحت‌ها در روز دهم مهرماه سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید و در امامزاده ابراهیم (ع) این شهر به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha