کد خبر 216840
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد:

حمایت از حضور دانش‌بنیان‌ها در بازارهای بین‌المللی

حمایت از حضور دانش‌بنیان‌ها در بازارهای بین‌المللی

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت از بین‌المللی‌سازی بازار کسب و کارهای دانش‌بنیان به ویژه در کشورهای همجوار را به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار خود قرار داده است که امیدواریم شرکت‌های خوب دانش‌بنیان استان قم هم در تحقق این مهم به ما کمک کنند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیت‌های زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان قم از برخی شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری بازدید کرد.

 به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری استان قم، در حاشیه این بازدید دکتر عابدی به ظرفیت قابل توجه زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان قم اشاره کرد و گفت: روند رو به افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان قم ایجاب می‌کند تا بازار این شرکت‌ها به سطح فراملی توسعه پیدا کند.

وی افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت از بین‌المللی‌سازی بازار کسب و کارهای دانش‌بنیان به ویژه در کشورهای همجوار را به عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار خود قرار داده است که امیدواریم شرکت‌های خوب دانش‌بنیان استان قم هم در تحقق این مهم به ما کمک کنند.

گفتنی است؛ دکتر عابدی در این بازدید با حضور در شرکت‌های باسلام، ایتا، سیمرغ، ارز پلاس و همچنین کارخانه نوآوری از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌ها و آخرین دستاوردهای آن‌ها قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha