کد خبر 216799
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

غلامپور در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

استان بوشهر هم در زمین، هم در هوا و هم در دریا به خوبی جنگید

استان بوشهر هم در زمین، هم در هوا و هم در دریا به خوبی جنگید

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، جنگ در استان بوشهر را اینطور تصویر کرد: «جنگ ما با تمام جنگ های دنیا فرق می کرد. استان بوشهر هم در زمین، هم در هوا و هم در دریا به خوبی جنگید».

نعمت اله غلامپور، مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار حیات، گفت: جنگ ما با تمام جنگ هایی که تاکنون اتفاق افتاده فرق داشت. جنگ ما الهی و اعتقادی بود. جوانان و نوجوانان ما داوطلبانه به میدان می رفتند؛ از جمله 4 شهید نوجوان زیر 12 سال به نام‌های شهید ناصر رازی، شهید محمد لر، شهید حسین صافی، شهید سید علی طاهر نژاد. 

وی ادامه داد: در کل دنیا بی سابقه است که فرماندهان جنگ زیر 25 سال باشند؛ اما ما شهید باکری ها را داشتیم.

مدیرکل بنیاد شهید اظهار داشت: جنگ ما با تمام جنگ های دنیا فرق می کرد. استان بوشهر هم در زمین، هم در دریا و هم در هوا به خوبی جنگید. در اولین روز جنگ در 31 شهریور ماه، دو هواپیما از بوشهر به سمت عراق پرواز کرد و این تنها یک مورد از اقدامات و توانمندی‌های نیروی هوایی ارتش کشور عزیز ما بود. 

غلامپور افزود: برخی از برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته؛ برگزاری نمایشگاه عکس، مهمانی لاله‌ها، نشست با نخبگان و اندیشمندان، تبلیغات محیطی، تعویض پرچم گلزار شهدا، سخنرانی در مورد جهاد تبیین، تجلیل از ممتازین، رزمندگان، فرزندان شهدای دفاع مقدس، برگزاری یادواره های شهدا با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری یادواره شهدای جنگ، سلامت، نکو داشت و تجلیل از فرماندهان شاخص دفاع مقدس و نیروهای مسلح در نماز جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و طرح سپاس با حضور تمامی فرمانداران می باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha