کد خبر 216609
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

مقام پیشین صهیونیست: مخاطب اظهارات رئیس موساد علیه ایران، کاخ سفید بود

مقام پیشین صهیونیست: مخاطب اظهارات رئیس موساد علیه ایران، کاخ سفید بود

یک مقام ارشد پیشین موساد مدعی شد که هشدار اخیر «دیوید بارنیا» رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در رابطه با ایران در واقع پیامی به ایالات متحده بوده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «حیم تومر» رئیس پیشین بخش اطلاعات و عملیات‌های موساد می‌گوید بارنیا با اظهارات روز یکشنبه خود، می‌خواسته این پیام را به آمریکا بفرستد که این رژیم برای خود از آزادی عمل برخوردار است.

بارنیا مدعی شده بود رژیم صهیونیستی «آمادگی حمله به مقامات ارشد ایرانی در قلب تهران را دارد».

تومر در ادامه گفت این هشدار تنها می‌توانسته با موافقت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صادر شده باشد.

این مقام صهیونیستی تصریح کرد: «بارنیا ایرانیان را تهدید نکرد. وی آنقدری جدی است که درک کند چنین هشداری هیچ معنایی ندارد. مخاطب این تهدید آمریکایی‌ها بودند. بارنیا درحال ابراز انتقادات شدید از دولت کنونی آمریکا بود. وی به آمریکایی‌ها گفت که از آزادی عمل برخوردار است و به اینکه آن‌ها در تهران و در رابطه با برنامه هسته‌ای چه اقداماتی انجام می‌دهند، علاقه‌ای ندارد».

در تهران اما، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به این اظهارات خصمانه بارنیا گفت: بیان این‌گونه موضع‌گیری صریح و واضح و اعلام قصد و اراده مبنی بر اینکه مقامات رسمی کشور دیگری را مورد ترور قرار می دهیم، بیانگر ذات و ماهیت این رژیم تروریستی است. این رژیم جعلی و غاصب نشان داده که در استفاده از ترور و شیوه‌های تروریستی برای دسترسی به منافع نامشروع خود غفلت نمی‌کند. این رژیم غلط می‌کند چنین اقدامی انجام دهد.

«ناصر کنعانی» تاکید کرد: ایران اثبات کرده که در تامین امنیت خود و در پاسخ به هرگونه تعرض احمقانه نسبت به هیچ طرفی از جمله رژیم صهیونیستی مسامحه نخواهد کرد. این رژیم بارها سیلی‌ها و ضرب شست‌های ایران را تجربه کرده و طعم آن را چشیده است. ایران نسبت به پاسخ به هرگونه اقدام احمقانه ای تردید نخواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha