کد خبر 216409
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷

جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار و امید» برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار و امید» برگزار می‌شود

 جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار و امید» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار می‌شود.

به‌گزارش گروه فرهنگی حیات؛ جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار و امید» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار می‌شود.

اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «این مرکز ضمن ارج‌نهادن به مقام والای شهدا، جانبازان، آزادگان و رشادت‌های ایثارگران ایران اسلامی و با توجه به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، در گسترش این اصل مهم در لایه‌های مختلف جامعه، اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری کرده است. ما معتقدیم زبان هنر، بهترین شیوه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، از این‌رو جشنواره ایثار و امید با هدف تحقق این مهم در بخش‌های مختلف هنری اجرایی می‌شود.»

کریمی در ادامه به موضوعات این جشنواره اشاره کرده و گفت: «ایثار شهدا و ایثارگران»، «ایثار مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران»، «ایثار، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین»، «ایثار، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم»، «ایثار و بانوان عاشورایی» و «ایثار، فرهنگ فاطمی و رسالت امروز» ازجمله موضوعات این جشنواره فرهنگی و هنری است.»

هنرمندان می‌توانند آثار خود را در مقطع دانش‌آموزی در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور و عکاسی و در مقطع بزرگسالان در رشته‌های نقاشی(رنگ‌روغن، آبرنگ، گواش، مدادرنگی و پاستل)، خوشنویسی (نستعلیق، نستعلیق‌شکسته، نسخ و ثلث) عکاسی، صنایع‌دستی، گرافیک (تصویرسازی و پوستر) نگارگری (تذهیب و مینیاتور) و نقاشی‌خط به این جشنواره ارسال کنند.
 

جشنواره فرهنگی و هنری «ایثار و امید» برگزار می‌شود

به‌گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، شرکت در این فراخوان برای عموم آزاد بوده و مهلت ارسال آثار تا ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۲ است. اهدای جوائز نفیس و هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس ازجمله جوایز این رخداد هنری است.

گفتنی است علاقمندان برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را به آدرس ایمیل Isaromid.۱۴۰۲@gmail.Com ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۲۱۸۶۰۲۲۷۶۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha