کد خبر 216359
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد اعلام کرد؛

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهدمقدس گفت: تردد وسایل نقلیه شخصی طبق همکاری با پلیس راهور در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر ممنوع است.

 به گزارش گروه استان های حیات؛علی سمیعی اظهار کرد: طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه شخصی از بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۲ شهریور شروع خواهد شد و تا عصر روز شنبه ۲۵ شهریور مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد مقدس ادامه داد: مقرر شده طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی به صورت ۲۴ ساعته اجرا شود، اما بنا به صلاحدید پلیس راهور و بار ترافیکی، ممکن است ساعات اجرای طرح متغیر باشد که در صورت تأیید اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: مبادی ورودی شهر که محل عبور زائران پیاده در دهه آخر صفر است و خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت کاری کنترل خواهد شد.

سمیعی به دیگر اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی لحظه‌ای ترافیکی از طریق صداوسیما، پیامک و تابلوهای اطلاع رسانی شهری صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد مقدس افزود: شبکه‌های رادیو و تلویزیون خراسان رضوی، ۵۰ تابلوی متغیر در سطح شهر و سامانه ۱۰۰۰۱۰۰۰۱ درگاه‌های اطلاع رسانی لحظه‌ای ترافیک به شهروندان و مدیران است.

وی بیان کرد: سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد مقدس در کنار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد و در سطح شهر و به طور ویژه در هسته مرکزی شهر، پایانه مسافربری و اطراف حرم مطهر رضوی به برقراری نظم و انضباط با در اختیار گذاشتن صد نیروی آموزش دیده خواهد پرداخت.

سمیعی گفت: دو اکیپ تعمیرات و رفع نقص تجهیزات ترافیکی نیز تدارک دیده شده تا به زائران خدمت رسانی کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha