کد خبر 216353
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

قیمت طلا و سکه امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه امروز ۱۹ شهریور ۱۴۰۲

قیمت طلا و سکه در حالی امروز، یکشنبه ۱۹ شهریور در مدار کاهشی قرار گرفت که سکه امامی به پله اول کانال ۲۸ میلیونی برگشت.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ امروز، یکشنبه ۱۹ شهریور تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت طلا و سکه، در مجموع کاهشی است. قیمت طلا اندکی کاهش را تجربه کرد. همچنین قیمت سکه امامی نیز نزولی است اما سکه بهار آزادی اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده‌. روز گذشته قیمت دلار نوساناتی را پشت سر گذاشت و پس از ورود موقت به کانال ۵۰ هزار تومانی، دوباره به کانال پایین‌تر بازگشت. امروز هم نرخ ارز روند کاهشی دارد.

قیمت طلا و سکه در بازار امروز

در بازار داخلی، نرخ طلا در لحظه تنظیم این خبر اندکی کاهشی است و دو میلیون و ۳۵۷ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شود؛ حدود ۱۵۰۰ تومان کمتر از روز گذشته.

آخرین نرخ نقدی سکه امامی نیز در لحظه تنظیم این خبر نزولی و ۲۸ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان است؛ حدود ۴۶ هزار تومان کمتر از دیروز.

اما نرخ نقدی سکه بهار آزادی ۱۴ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به حدود ۲۵ میلیون و ۶۰۷ هزار تومان رسیده است.

بر این اساس، حباب سکه امامی امروز با حدود ۵۲ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به پنج میلیون و ۷۴۷ هزار تومان رسیده است. حباب سکه بهار آزادی نیز امروز ۷۶ هزار تومان افزایش را تجربه کرده و به سه میلیون و ۱۵۸ هزار تومان رسیده است.

قیمت و حباب انواع سکه

همچنین در دومین روز هفته، نیم سکه با قیمت ۱۵ میلیون و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود که تا لحظه تنظیم این خبر، ۵۰ هزار تومان کمتر از روز گذشته در همین ساعات ست است. حباب نیم‌سکه اما با ۲۶  هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، روی سه میلیون و ۹۷۳ هزار تومان ایستاده است.

امروز ربع سکه، با نرخ ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که که تا لحظه تنظیم این خبر، ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را نسبت روز روز گذشته در همین ساعات تجربه کرده است. حباب آن نیز نسبت به دیروز ۳۳ هزار تومان کاهش یافته و روی رقم چهار میلیون و ۶۳۸ هزار تومان قرار گرفته است.

سکه گرمی نیز بدون تغییر خاصی نسبت به روز شنبه، با قیمت شش میلیون تومان معامله می‌شود. حباب این سکه اما پنج هزار تومان افزایش قیمت داشته و به سه میلیون و ۲۳۱ هزار تومان رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha