کد خبر 216339
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

حجم بازی The Crew Motorfest روی کنسول‌های پلی‌استیشن مشخص شد

حجم بازی The Crew Motorfest روی کنسول‌های پلی‌استیشن مشخص شد

شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) حجم بازی مسابقه‌ای The Crew Motorfest روی کنسول‌های «پلی استیشن 4» (PlayStation 4) و «پلی استیشن 5» (PlayStation 5) را اعلام کرد. این بازی در تاریخ 14 سپتامبر برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل حاضر و پلتفرم PC عرضه می‌شود.

به گزارش گروه وب گردی حیات؛ همان‌طور که اطلاع دارید، بازی The Crew Motorfest کم‌تر از یک هفته دیگر در بازار منتشر می‌شود و شرکت Ubisoft به همین مناسبت، حجم این بازی را روی کنسول‌های پلی استیشن اعلام کرده است. گفتنی است بازی The Crew Motorfest در سه نسخه استاندارد (Standard)، گُلد (Gold) و اولتیمات (Ultimate) عرضه خواهد شد و کاربران با خرید هر یک از نسخه‌ها، می‌توانند زودتر از موعد به این بازی دسترسی پیدا کنند.

حساب توییتر PlayStation Game Size اعلام کرد حجم بازی The Crew Motorfest روی کنسول PS5 معادل 32.98 گیگابایت خواهد بود. حجم این بازی روی کنسول PS4 مقداری کم‌تر از نسخه نسل نهمی است و معادل 26.49 گیگابایت خواهد بود. با اینکه هنوز حجم بازی The Crew Motorfest روی کنسول‌های «ایکس باکس» (Xbox) اعلام نشده است اما انتظار می‌رود حجم دریافتی تفاوتی با حجم نسخه‌های PlayStation نداشته باشد.

دسترسی زودهنگام به The Crew Motorfest با خرید نسخه‌های ویژه بازی

دارندگان نسخه استاندارد بازی The Crew Motorfest می‌توانند این بازی را در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) پری‌لود کنند. زمان پری‌لود این بازی برای دارندگان نسخه‌های گُلد و اولتیمات از امروز آغاز می‌شود. نسخه‌های گران‌تر بازی The Crew Motorfest نیز با دسترسی اولیه 3 روزه ارائه می‌شوند. بنابراین کاربران به جای نسخه 14 سپتامبر، می‌توانند عنوان مزبور را در تاریخ 11 سپتامبر (20 شهریور) بازی کنند. دارندگان نسخه‌های Gold و Standard بازی به یک سیزن پس 1 ساله دسترسی خواهند یافت، در حالی که دارندگان نسخه Ultimate از یک پکیج جامع برخوردار خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha