کد خبر 216253
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

آیت الله خاتمی:

دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند مردم را از انتخابات دلسرد کنند

دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند مردم را از انتخابات دلسرد کنند

آیت الله خاتمی گفت: دشمنان نظام اسلامی که همان یزیدیان زمان هستند انتظار دارند که مردم وارد صحنه نشوند و مردم را از انتخابات دلسرد کنند.

به گزارش گروه استان های حیات؛آیت الله خاتمی در مراسم گرامیداشت شهدای شهرستان انار  گفت: پیاده روی اربعین حسینی بسیار با عظمت که از ملیت‌های مختلف و سنین مختلف در آن حضور داشتند کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است .

وی گفت: ما واقعه عاشورا را یک جریان می‌بینیم نه یک جرقه که خاموش شدنی است .

ایشان ضمن گرامیداشت سالگرد رحلت آیت الله سید محمود طالقانی گفت: آیت الله طالقانی مردی مبارز ومجاهد و عاشق امام (ره) بود و با عشق به امام از دنیا رفت.
 
امام جمعه موقت تهران افزود: امروزه دو خیمه برپاست یکی خیمه حسینیان و کربلاییان و دیگری خیمه یزیدیان، کسانی که انگیزه‌ای جز سقوط پرچم ابا عبدالله الحسین (ع) ندارند و هر نغمه‌ای علیه انقلاب اسلامی نغمه شمر، یزید و عمر سعد است.
 
آیت الله خاتمی گفت: خیمه نظام اسلامی خیمه حسین (ع) است در این خیمه بوده و خواهیم بود و دشمنان اسلام که قصد سرنگون کردن این خیمه را دارند به فضل الهی شکست خواهند خورد .

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و رادیوهای بیگانه در صدد زنده کردن اغتشاشات گذشته هستند گفت: دشمنان ما بدانند که از این ملت تو دهنی خواهند خورد و لبیک یا حسین ما دفاع از این نظام اسلامی است و با صراحت بگویم که یزیدیان زمان داخلی وخارجی رو به زوال هستند. 

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری  با اشاره به انتخابات اسفند ماه سال جاری گفت: انتخابات اسفند ماه امسال بسیار مهم است و دشمنان نظام اسلامی که همان یزیدیان زمان هستند انتظار دارند که مردم وارد صحنه نشوند و مردم را از انتخابات دلسرد کنند و این نظام اسلامی خیمه ابا عبدالله است و مردم با حضور در صحنه این خیمه را حفظ خواهند کرد. 

وی افزود: ما تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون پای این نظام وولایت ایستاده ایم .

در ادامه حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار گفت: مردم این شهرستان مردمی ولایتی و متدین و شهید پرور هستند بطوریکه بیش از ۱۳۰ شهید تقدیم این نظام کردند و همچنین ۳ شهید تظاهرات دوران پیروزی انقلاب و اولین شهید روحانی مدافع حرم حجت الاسلام سعید بیاضی زاده از شهرستان انار است.

وی افزود : مردم انار با راه اندازی دو موکب از انار و امین شهر در کربلای معلی به زوار اربعین حسینی خدمات رسانی کردند و همچنین در زمینه قرآنی بیش از صد نفر حافظ قرآن و احداث خانه‌های قرانی از احداث بیش از ۲۳ خانه عالم از اعم فعالیت‌های مردم این شهرستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha