کد خبر 216235
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

مروری بر موسیقی «رضا رضا» با اجرای گروه سرود آباده از قاب شبکه دو

مروری بر موسیقی «رضا رضا» با اجرای گروه سرود آباده از قاب شبکه دو

چهل و دومین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش موسیقی «رضا رضا» کاری از گروه سرود آباده روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ چهل و دومین قسمت این برنامه با پخش موسیقی «رضا رضا» کاری از گروه سرود آباده، یادی از ایام دهه شصت می‌کند. سرود «رضا رضا» که سال های پس از انقلاب در دهه 60 توسط گروه سرود آباده اجرا شد، دل عاشقان را به سوی حرم امام هشتم(ع) پرواز می‌دهد.

این برنامه به پخش گزیده‌ای از برنامه «بازی با کلمات» محصول سال 1367 شبکه دو، گزیده‌ای از سریال «ولایت عشق» محصول 1379، گزیده‌ای از سینمایی «خداحافظ رفیق» محصول 1382، گزیده‌ای از مستند «طبیعت رنگارنگ» می‌پردازد.
این برنامه در بخش نماهنگ و موسیقی به پخش نماهنگ «سلام آقام» و موسیقی «رضا رضا» با اجرای گروه سرود آباده در سال 1368 می‌پردازد و در بخش «قاب ناب» نیز بخش‌هایی از اجرای حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو در برنامه «بازی با کلمات» سال 1367، مداحی حاج صادق آهنگران به مناسبت شهادت آیت‌الله مدنی در سال 1360 و شعرخوانی حمیدرضا برقعی به نام قبولم کن را روانه آنتن می‌کند.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلم های سینمایی، سریال ها، مستندها و... را به سامانه پیامکی 30000232 ارسال نمایند تا در بخش های مختلف این برنامه، از میان پیامک های ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که چهل و دومین قسمت آن، دوشنبه 20 شهریور حوالی 00:35 از شبکه دو پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت 14 خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha