کد خبر 216151
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷

احمدی نیا در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

دفاع مقدس دانشگاهی است که خروجی آن رسیدن به اوج ایثار بود

دفاع مقدس دانشگاهی است که خروجی آن رسیدن به اوج ایثار بود

مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان با اظهار اینکه دفاع مقدس یک دانشگاه است گفت: خروجی و قبولی در این دانشگاه رسیدن به اوج ایثار بود، ایثارگرانی که تمام قد ایستادند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

مسعود احمدی نیا مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار حیات، در آستانه هفته دفاع مقدس اظهار داشت: لازمۀ صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ مکتب امام راحل، مکتب اهل بیت علیهم السلام و توجه به دستاوردهای بدست آمده در طول 44 سال گذشته است. فرزندان امام (ره) جایگاهی بدست آورده‌اند که با تمام وجود یعنی بصیرت و معرفت ظاهر شدند.

مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان ادامه داد: دفاع مقدس یک دانشگاه است که خروجی و قبولی در این دانشگاه رسیدن به اوج ایثار بود، ایثارگرانی که تمام قد ایستادند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند و اما امروز بزرگترین روحیه جهادی که همه مسئولین باید به آن توجه کنند اینست که: نگذارند روحیه جهادی و ایثار از بین برود و به نسل جوان بی توجهی شود. اینطور نباشد که مادر عزیز سه شهید که تمام دارائیش را تقدیم شکوفایی و صیانت از انقلاب و مکتب امام حسین علیه‌السلام کرده ناامید شود.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که در همین حماسه بین المللی اربعین، وفاداری دانش آموزان و دانشجویان و بطور کلی جوانانمان را شاهدیم و با وجود برخی کوتاهی‌ها از سوی مسئولین اما مکتب جوانان ما همچنان پا برجاست و این نگاه، نگاهی است که از جامعه ایثارگران و شهدا به ارث رسیده است.

احمدی نیا در خاتمه افزود: نورانیت این مکتب، همۀ عالم را روشن کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha