کد خبر 216150
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

خروج از ورشکستگی یک شرکت در تهران با پیگیری‌های مجدانه دستگاه قضا

خروج از ورشکستگی یک شرکت در تهران با پیگیری‌های مجدانه دستگاه قضا

رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت در زمینه تولید فیلم‌های پلی اتیلن با پیگیری‌های مجدانه دستگاه قضا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت در زمینه تولید فیلم‌های پلی اتیلن با پیگیری‌های مجدانه قضایی خبر داد و گفت: این شرکت که در شهرک صنعتی شمس‌آباد و در زمینه تولید محصولات پتروشیمی مختلف فعالیت دارد، به جهت واردات بی‌رویه محصولات پتروشیمی و اقدامات اجرایی بانک‌های پرداخت‌کننده تسهیلات، دچار بحران و در نهایت تعطیلی کامل شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن اشاره به صدور حکم ورشکستگی و ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران به‌منظور پیگیری مشکلات این شرکت خاطرنشان کرد: با ورود دستگاه قضا، کلیه اقدامات اجرایی اعم از بانکی، مالیاتی و حتی اجرائیه‌های شخصی علیه این شرکت معلق و پس از مذاکرات متعدد با بستان‌کاران در نهایت مقدمات احیاء شرکت مذکور فراهم گردید.

وی تصریح کرد: به تدریج با رفع موانع اداری و حقوقی تولید و تصدیق مطالبات و در نهایت با پرداخت صد در صد مطالبات بستانکاران از ناحیه مدیران و سهامداران، شرکت یاد شده در سال ۱۴۰۲ به شکوفایی و رونق رسید و در حال حاضر با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

القاصی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به خروج این شرکت از ورشکستگی و پرداخت مطالبات بستانکاران، اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران در صدد تحویل واحد تولیدی با ۱۳۸ نفر نیروی کار بدون حقوق معوق و حق بیمه به مدیران و سهامداران قانونی آن است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود خطاب به بانک‌های کشور عنوان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت حمایت از چرخه تولید و شعار سال، بانک‌ها در تحقق این مهم نقش ویژه و قابل توجهی دارند؛ لذا انتظار تولیدکنندگان و دستگاه قضا از بانک‌ها این است که در این مسیر تعامل و همراهی لازم را به‌منظور رشد تولید داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha