کد خبر 216105
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

استاندار همدان: حضور پرشور مردم در پیاده روی اربعین دشمنان را مایوس کرد

استاندار همدان: حضور پرشور مردم در پیاده روی اربعین دشمنان را مایوس کرد

 استاندار همدان گفت: دشمنان از برگزاری باشکوه اربعین در هراس بودند و حضور پرشور مردم در پیاده روی اربعین آنها را دچار یاس و سرخوردگی کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛«علیرضا قاسمی فرزاد» روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان همدان افزود: حضور حماسی مردم در اربعین که به بشریت تعلق دارد جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات ۱۵۰ موکب در استان همدان در سطح کشور بی نظیر بود، ادامه داد: در ۲ روز گذشته که تجمع مردم در مرز مهران برای بازگشت به کشور زیاد بود، دستگاه‌های اداری به صورت رایگان اقدام به انتقال زائران به شهرهایشان کردند.

استاندار همدان یادآور شد: طی چند روز گذشته حدود ۶۰۰ اتوبوس خالی که در حال بازگشت از مرز بودند، با هوشیاری پلیس راه برای بازگرداندن زائران به مرز مهران عودت داده شدند.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم با اجرای برنامه های مناسب فرهنگی و جشن های باشکوه در هفته وحدت از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استان همدان در بحث پذیرایی از زائران اربعین خوب عمل کرد.

«حمیدرضا حاجی بابایی» با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند با انتشار اخبار مبهم جوانان را نسبت به آینده نگران کند، افزود: اگر موفق شویم اخبار منفی را به نسبت مطالب مثبت کمتر کنیم موفق شده ایم.

وی تاکید کرد: باید در جامعه موج مثبت ایجاد کنیم تا بتوانیم ایمان و امید جوانان را افزایش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha