کد خبر 215959
۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

پدرسون با سفیر ایران در سوریه دیدار می کند

پدرسون با سفیر ایران در سوریه دیدار می کند

نماینده سازمان ملل در امور سوریه امروز برای شرکت در نهمین نشست کمیته تدوین قانون اساسی این کشور به دمشق سفر و با مقامات سوریه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق دیدار می کند.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ روزنامه الوطن اعلام کرد که، "گیر پدرسون"، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه امروز وارد دمشق خواهد شد و درخصوص امکان پیشبرد روند سیاسی مربوط به تدوین قانون اساسی جدید سوریه رایزنی خواهد کرد.

وی قرار است در نهمین نشست کمیته تدوین قانون اساسی سوریه که با حضور نمایندگانی از دولت این کشور، معارضان و جامعه مدنی برگزار خواهد شد، شرکت کند.

بر اساس این گزارش، این کمیته پیش از این نتوانسته به نتایجی برسد که بر اساس آن بتوان قانون اساسی جدید سوریه را تدوین کرد.

پدرسون قرار است در این سفر با "فیصل المقداد"، وزیر خارجه سوریه و "احمد الکزبری"، رئیس کمیته اصلاح قانون اساسی این کشور و دکتر "حسین اکبری" سفیر ایران جمهوری سلامی ایران در سوریه و همچنین"الکساندر یفیموف"، سفیر روسیه در دمشق دیدار کند.

پدرسون حدود یک ماه پیش نیز با "سامح شکری" وزیر امور خارجه مصر درخصوص سوریه تلفنی گفت وگو کرده بود.

سوریه از اسفند ۱۳۸۹ (۲۰۱۱) درگیر توطئه صهیونیستی - غربی است، توطئه ای که با اعزام صدها هزار تروریست از سراسر جهان توسط جبهه غزبی - -صهیونیستی - عربی و ترکیه خسارت های زیادی به مردم و کشور سوریه وارد کرده است. حکومت سوریه در عین حالی که در ۱۳ سال گذشته در حال جنگ با تروریست ها بوده برخی از قوانین این کشور را نیز که مورد نظر و درخواست برخی از احزاب و گروه ها بوده تغییر داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha